Gå til innhold

Lithium og overvekt


Gjest aloe

Anbefalte innlegg

Jeg har en manisk-depessiv lidelse, som krever bruk av lithium. Medisinen gjør at jeg kan fungere i full jobb, som mor og ektefelle. Men jeg har lagt på meg 20 kilo på tre år. Med tilnærmet samme kosthold som tidligere. (Men jeg kan ikke kutte ut salt). Overvekten gjør meg tung og dorsk og jeg har fått ryggplager. Hvordan i all verden kan man slanke seg, eller i alle fall ikke legge på seg enda mer med lithium?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Christine Helle, Ernæringsfysiolog

Hei

Jeg foreslår at du tar kontakt med en av de seriøde vektreduksjonsklubbene. De kan hjelpe deg til å sette opp et program for hvordan du kan gå ned i vekt på en sunn og varig måte. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...