Gjest ensom asper Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg er 30 og jeg har Aspergers Syndrom, som er en form for høytfungerende autisme. I hjembyen min blir jeg veldig mobba av barn og ungdommer og det verserer masse historier om hva jeg har sagt og gjort, at jeg er homo, etc. Jeg har det så jævlig at jeg knapt tør å gå ut! Så tenkt deg om før du sprer dritt om folk eller sprer rykter videre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/120929-hvordan-det-er-%C3%A5-v%C3%A6re-en-voksen-funksjonshemmet-som-blir-mobbet-av-ungdommer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hvordan er den sykdommen? Ligner det "vanlig autisme"... Kanskje hvis folk får vite hva du er syk med, så kanskje de slutter. Kanskje de er nysgjerrige? Men jeg er helt enig med deg, de har ikke rett til å mobbe, men jeg tror det skyldes uvitenhet. Vil du fortelle om sykdommen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/120929-hvordan-det-er-%C3%A5-v%C3%A6re-en-voksen-funksjonshemmet-som-blir-mobbet-av-ungdommer/#findComment-733406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ensom asper Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hvordan er den sykdommen? Ligner det "vanlig autisme"... Kanskje hvis folk får vite hva du er syk med, så kanskje de slutter. Kanskje de er nysgjerrige? Men jeg er helt enig med deg, de har ikke rett til å mobbe, men jeg tror det skyldes uvitenhet. Vil du fortelle om sykdommen? Aspergers Syndrom er som sagt en form for høyt fungerende autisme. Den gjorde at jeg ble sent moden, mange med Aspergers har modenhet tilsvarende 2/3 av alderen. Jeg ble mobbet mye fordi jeg var "rar" og tjukk. Nå har jeg blitt et "fenomen" i hjembyen min. Mange mellom 6 og 19 mobber meg med å lage lyder, rope etter meg, ringe på dørklokka mi til alle døgnets tider etc. Jeg holder på å bli sprø! Jeg vil bare bli fri fra dette helvetet! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/120929-hvordan-det-er-%C3%A5-v%C3%A6re-en-voksen-funksjonshemmet-som-blir-mobbet-av-ungdommer/#findComment-733425 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Aspergers Syndrom er som sagt en form for høyt fungerende autisme. Den gjorde at jeg ble sent moden, mange med Aspergers har modenhet tilsvarende 2/3 av alderen. Jeg ble mobbet mye fordi jeg var "rar" og tjukk. Nå har jeg blitt et "fenomen" i hjembyen min. Mange mellom 6 og 19 mobber meg med å lage lyder, rope etter meg, ringe på dørklokka mi til alle døgnets tider etc. Jeg holder på å bli sprø! Jeg vil bare bli fri fra dette helvetet! Uff... det hørtes vondt og slitsomt ut! Hva med å flytte til en større by og få nye venner? Kanskje komme i kontakt med mennekser med samme lidelse som deg? Man skal ikke mobbe, uansett.. barn kan være så "stygge".. Tror ikke de forstår at de sårer andre dypt. Kanskje det hadde vært en ide og fortelle om sykdommen din og si at du ikke er homo, og at det ikke er noe spennende med deg.. kanske de slutter å plage deg? Hadde jeg væært redd for å gå (det hadde jeg jo vært i ditt tilfelle) hadde jeg pakket sammen tingene mine og flyttet. INGEN fortjener å bli behandlet som det du gjør.. Føler med deg.. Virkelig! Lykke til videre, og ikke la deg knakke.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/120929-hvordan-det-er-%C3%A5-v%C3%A6re-en-voksen-funksjonshemmet-som-blir-mobbet-av-ungdommer/#findComment-733790 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Aspergers Syndrom er som sagt en form for høyt fungerende autisme. Den gjorde at jeg ble sent moden, mange med Aspergers har modenhet tilsvarende 2/3 av alderen. Jeg ble mobbet mye fordi jeg var "rar" og tjukk. Nå har jeg blitt et "fenomen" i hjembyen min. Mange mellom 6 og 19 mobber meg med å lage lyder, rope etter meg, ringe på dørklokka mi til alle døgnets tider etc. Jeg holder på å bli sprø! Jeg vil bare bli fri fra dette helvetet! Uff... det hørtes vondt og slitsomt ut! Hva med å flytte til en større by og få nye venner? Kanskje komme i kontakt med mennekser med samme lidelse som deg? Man skal ikke mobbe, uansett.. barn kan være så "stygge".. Tror ikke de forstår at de sårer andre dypt. Kanskje det hadde vært en ide og fortelle om sykdommen din og si at du ikke er homo, og at det ikke er noe spennende med deg.. kanske de slutter å plage deg? Hadde jeg væært redd for å gå (det hadde jeg jo vært i ditt tilfelle) hadde jeg pakket sammen tingene mine og flyttet. INGEN fortjener å bli behandlet som det du gjør.. Føler med deg.. Virkelig! Lykke til videre, og ikke la deg knekke.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/120929-hvordan-det-er-%C3%A5-v%C3%A6re-en-voksen-funksjonshemmet-som-blir-mobbet-av-ungdommer/#findComment-733791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Aspergers Syndrom er som sagt en form for høyt fungerende autisme. Den gjorde at jeg ble sent moden, mange med Aspergers har modenhet tilsvarende 2/3 av alderen. Jeg ble mobbet mye fordi jeg var "rar" og tjukk. Nå har jeg blitt et "fenomen" i hjembyen min. Mange mellom 6 og 19 mobber meg med å lage lyder, rope etter meg, ringe på dørklokka mi til alle døgnets tider etc. Jeg holder på å bli sprø! Jeg vil bare bli fri fra dette helvetet! Uff... det hørtes vondt og slitsomt ut! Hva med å flytte til en større by og få nye venner? Kanskje komme i kontakt med mennekser med samme lidelse som deg? Man skal ikke mobbe, uansett.. barn kan være så "stygge".. Tror ikke de forstår at de sårer andre dypt. Kanskje det hadde vært en ide og fortelle om sykdommen din og si at du ikke er homo, og at det ikke er noe spennende med deg.. kanske de slutter å plage deg? Hadde jeg væært redd for å gå (det hadde jeg jo vært i ditt tilfelle) hadde jeg pakket sammen tingene mine og flyttet. INGEN fortjener å bli behandlet som det du gjør.. Føler med deg.. Virkelig! Lykke til videre, og ikke la deg knekke.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/120929-hvordan-det-er-%C3%A5-v%C3%A6re-en-voksen-funksjonshemmet-som-blir-mobbet-av-ungdommer/#findComment-733792 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ensom asper Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Uff... det hørtes vondt og slitsomt ut! Hva med å flytte til en større by og få nye venner? Kanskje komme i kontakt med mennekser med samme lidelse som deg? Man skal ikke mobbe, uansett.. barn kan være så "stygge".. Tror ikke de forstår at de sårer andre dypt. Kanskje det hadde vært en ide og fortelle om sykdommen din og si at du ikke er homo, og at det ikke er noe spennende med deg.. kanske de slutter å plage deg? Hadde jeg væært redd for å gå (det hadde jeg jo vært i ditt tilfelle) hadde jeg pakket sammen tingene mine og flyttet. INGEN fortjener å bli behandlet som det du gjør.. Føler med deg.. Virkelig! Lykke til videre, og ikke la deg knakke.. Jeg bor i en liten by og siden jeg går på attføring har jeg ikke råd til å "flykte" til f.eks. Oslo sjøl om jeg gjerne skulle ha gjort det. Når jeg er på et annet sted enn hjembyen min, føler jeg meg fri fordi ingen legger merke til meg, men noian henger i, så det er psyken min jeg må rydde opp i. Drittungene som mobber meg er problemet, ikke meg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/120929-hvordan-det-er-%C3%A5-v%C3%A6re-en-voksen-funksjonshemmet-som-blir-mobbet-av-ungdommer/#findComment-733983 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.