Gå til innhold

Svarene - Noen fra Inoradopt

Anbefalte innlegg

Hei

Tidligere i vår skrev jeg en melding og spurte etter noen fra Inoradopt adopsjon fra Kina. Men så røk PC'en og jeg har ikke fått sett svarene før nå.

Beklager alle dere som lurte på hvorfor.

Jeg fikk hyggeligge svar fra

Eikebladet, Til Kina i 2004, Brasilmamma, Yogi, Kinesermor, Laurits.

Skal vi prøve igjen.

Våre papirer ble sendt til Kina i april 2003.

Kanskje skal vi reise sammen til våren.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120986-svarene-noen-fra-inoradopt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker InorAdopt og er som deg registrert i april -03! Da skal vi sikkert reise sammen!

Etter det jeg har fått opplyst er vi totalt 4 familier, - jeg har allerede kontakt med de to andre, så med deg blir gruppen dermed komplett! Hvis du legger ut ei mailadresse hvor jeg kan nå deg kan jeg sende deg litt info.

Vi snakkes!

Jeg bruker InorAdopt og er som deg registrert i april -03! Da skal vi sikkert reise sammen!

Etter det jeg har fått opplyst er vi totalt 4 familier, - jeg har allerede kontakt med de to andre, så med deg blir gruppen dermed komplett! Hvis du legger ut ei mailadresse hvor jeg kan nå deg kan jeg sende deg litt info.

Vi snakkes!

Heisan

Takk for hurtig svar.

Godt det lykkes med kontakt denne gangen.

Jeg har fått kontakt med en av de andre i gruppen og hun sender meg den felles adressen.

Eg skjønner at vi er de som "mangler" i gruppen :-)

Da er det i boks - vi snakkes!

Heisan

Takk for hurtig svar.

Godt det lykkes med kontakt denne gangen.

Jeg har fått kontakt med en av de andre i gruppen og hun sender meg den felles adressen.

Eg skjønner at vi er de som "mangler" i gruppen :-)

Da er det i boks - vi snakkes!

Fint! Da er vi alle man alle!

Foreløpig har vi ikke hatt så mye kontakt via mail-gruppa vår, men jeg regner med at mailfrekvensen vil ta seg opp etterhvert som vi nærmer oss tildeling. For ikke å snakke om utveksling av nyttige pakke-tips når vi nærmer oss avreise!

Fortsatt god ventetid!

Hei.

Er forholdsvis ny på dette forumet jeg også, begynte for et par mnd. siden.

Vi er registrert i januar 03, og håper at tida går fort framover nå !

Hilsen fra

Da må vi følge nøye med :-)

For da kan dere ikke være så langt unna tildeling. Så spennende. Er det første barn for dere?

Annonse

Salten1365380501

Da må vi følge nøye med :-)

For da kan dere ikke være så langt unna tildeling. Så spennende. Er det første barn for dere?

Hei .

Vi har to egenfødte barn, så dette er første gang vi adopterer.

Vi gleder oss veldig, og eldstemann på 15 år skal etter planen være med til Kina. Minstemann og pappa skal være igjen hjemme.

Håper at alle ryktene stemmer, og at tildeling kommer i oktober. Det vil jo heller ikke være lenge igjen for deres del heller, dersom CCAA fortsetter med 2 mnd. av gangen.

Ha ei fortsatt fin helg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...