zitrus Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 I dag har vi hatt siste møte med BV og gjennomlesing av deres rapport. Rapporten skulle gå med posten i dag så nå håper vi på en hyggelig julehilsen fra BUFA! 0 Siter
Brasilmamma.. Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 ..med en RASK Bufa-behandling!! 0 Siter
Mattias1365380379 Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 Hei du! Så flott at alt nå er i boks! Håper BUFA skynder seg, og at dere får en gledelig melding før jul. Ser at ventetidene i Kina begynner å gå nedover, kanskje dere får en ennå finere "presang" neste jul (c: Ha en fin helg! Klem fra 0 Siter
Lengsel1365380312 Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 Ja, håper BUFA kan komme med en gladmelding før jul! Lykke til videre i ventingen! Klem fra 0 Siter
el esperar Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 Er det noe som vet hvor lang tid det tar før enn får svar brev fra BUFA . Sendte Sosialrapporten i retur til BV for 14 dager siden etter at vi hadde lest den . Vet ikke om BV har sendt den videre ,men håper det nå 0 Siter
thuva1365380402 Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 Gratulerer med et skritt videre. Får håpe BUFA er raske og at dere får godkjenningen til jul. Klem fra 0 Siter
colkin Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 Er det noe som vet hvor lang tid det tar før enn får svar brev fra BUFA . Sendte Sosialrapporten i retur til BV for 14 dager siden etter at vi hadde lest den . Vet ikke om BV har sendt den videre ,men håper det nå Hei! Sendte dokumentene mine til BUFA forrige uke, og har valfartet til postkassen for å se etter svarbrev og registreringsdato. Vet sannelig ikke hvor lang tid det tar, men håper jeg ikke behøver å vente så lenge... GOD HELG! 0 Siter
alenemor1365380506 Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 Hei! Sendte dokumentene mine til BUFA forrige uke, og har valfartet til postkassen for å se etter svarbrev og registreringsdato. Vet sannelig ikke hvor lang tid det tar, men håper jeg ikke behøver å vente så lenge... GOD HELG! Hei. For meg tok det ca 1 uke fra de mottok søknaden til de sendte bekreftelse til meg (altså + postgangen). Sjekk at barnevernet har sendt søknaden! 0 Siter
Gjest meivi Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 ..med en RASK Bufa-behandling!! Så bra å komme videre i prosessen. Vi er like langt som dere, fikk søknaden registrert hos Bufa den 2.sept...så vi venter også på en fin julegave. Blir spennende å følges :-) 0 Siter
Gjest snart3 Skrevet 27. september 2003 Skrevet 27. september 2003 Hei zitrus Da er vi ca like langt...vi fikk søknaden vår registrert i Bufa i begynnelsen av denne mnd. Spennende, en etappe mindre nå :-) Hvilket land har dere valgt? Vi valgte Russland. Spennende med et naboland syntes vi, så er det visstnok kort ventetid der nå. Ha en god helg 0 Siter
Colombiamamma Skrevet 28. september 2003 Skrevet 28. september 2003 Gratulerer med ett skritt lenger :-) Klem fra :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.