Gå til innhold

Hvor før vi kjøpt....

Anbefalte innlegg

Hei !!

Er det noen her inne som har erfaringer med "leie-lenke" ,...skal reise til Kina før jul,..og aner ikke hvor vi får kjøpt slike. Vi bor ikke i storbyen,så en nettadresse hadde vært fint .

Trenger også bæresele (ikke Baby Bjørn,tror den er litt liten ?) Hvor får jeg dette??

Håper noen kan hjelpe

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121050-hvor-f%C3%B8r-vi-kj%C3%B8pt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kinamamsen

Jeg hadde leielenke til min yngste, viltre datter. Den kjøpte jeg hos Baby Shop. Synd at jeg ga den bort til noen som skulle ut å reise for en tid siden ellers så skulle du fått den av meg. Den var enkel å benytte og kostet lite. Fungerte greit så jeg hadde kontroll på henne uten at hun ble borte for meg i folkemengden.

Jeg hadde leielenke til min yngste, viltre datter. Den kjøpte jeg hos Baby Shop. Synd at jeg ga den bort til noen som skulle ut å reise for en tid siden ellers så skulle du fått den av meg. Den var enkel å benytte og kostet lite. Fungerte greit så jeg hadde kontroll på henne uten at hun ble borte for meg i folkemengden.

Hei igjen !!

Vi skal ha med den yngste på hentereise,..og tanken på at hun kan bli borte i folkemengden skremmer meg,..derfor vil vi kjøpe en slik lenke .

Tusen takk for svar og fine tanker :-)))

Hilsen

Gjest kinaadoptant

Hei igjen !!

Vi skal ha med den yngste på hentereise,..og tanken på at hun kan bli borte i folkemengden skremmer meg,..derfor vil vi kjøpe en slik lenke .

Tusen takk for svar og fine tanker :-)))

Hilsen

Viss dere ikke får tak i et slikt, har jeg hørt om folk som bruker vognsele på barnet og hundelenke (en slik som hunden kan løpe i, men som kan hankes inn også...- dårlig forklart, men kanskje du skjønner hva jeg mener ?? :-)

Viss dere ikke får tak i et slikt, har jeg hørt om folk som bruker vognsele på barnet og hundelenke (en slik som hunden kan løpe i, men som kan hankes inn også...- dårlig forklart, men kanskje du skjønner hva jeg mener ?? :-)

http://www.travellingwithchildren.co.uk/

Annonse

Hei

Har noen venner som har kjøpt denne bæreselen. Ser veldig grei ut. Vurderer å kjøpe den selv. http://www.hiphammock.com/testimonials.html

Jeg ville i hvert fall ikke kjøpe Babybjørn. Til og med da jeg bar på mi nyfødte vesljejente syntes jeg den var tung og vond å ha på seg.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...