Gå til innhold

Flere her med stygge pupper? Bilder som ligner mine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Iznowgood

6

• Goliath

5

• mrxx

4

• Zirine

3

Mest aktive i denne tråden

Her ser du eksempel på vellykket jobb! Hvor pokker er arrene?

*sukk*

http://www.ienhance.com/gallery/detail.asp?specialty=ieplastic&BodyID=2&proc_id=31&photo_id=443

Men så unaturlig med de hvite feltene. Jevnt brune pupper er penest.

Herregud da menneske.. Skiller etter soling er da vanlig.. De blir faktisk borte igjen også.. De fleste oppegående folk soler vel ikke puppene sine hvis de vil beholde de fine..

Psykiske lidelser er også lidelser.

Men det er opp til lege/psykolog å avgjøre om du har store nok problemer pga det.

Hvis det psykiske hadde vært nok til å få, ville jo alle med for små også kunne fått dekket, og det gjør de jo ikke..

Gjest hengepupp

Tror det er et eller annet med operasjonsarr og soling, - du skal ikke sole den første tiden.

Jeg synes også det ser latterig ut med hvite pupper, men aldri i verden om jeg soler meg toppløs!!

Annonse

Gjest stemmer ikke helt

Ikke operer deg! Er arr fint? Nei.. Alle har ulike bryster. Uansett endrer de seg etter amming, og derfor bør du vente!!

Jeg opererte brystene etter 2 barn.

Ikke synes arrene mine og ikke har de forandret seg etter barnet jeg fikk etterpå heller!

Gjest såret hengepupp

Må da få lov til å synes at de puppene der så tragiske ut..

Jo, men tatt i betraktning at man ikke velger sine pupper, og at den eneste måten å forbedre puppene sine på, er å legge seg under kniven, synes jeg sånne kommentarer er nedslående. Hvis du har lest innleggene i tråden her, har du kanskje fått med deg at de av oss som har slike "tragiske" pupper, ikke har spesielt godt forhold til dem. Det hjelper lite at du i tillegg forteller oss hvor stygge vi er.

Men du har selvsagt lov til å synes hva du vil, og si hva du vil - så får vi se hvor mange venner du får...

Annonse

Gjest Hemmende

Jeg opererte brystene etter 2 barn.

Ikke synes arrene mine og ikke har de forandret seg etter barnet jeg fikk etterpå heller!

Så fint for deg! :-) Kan jeg spørre om puppene dine forandret seg mye i løpet av de første to svangerskapene? Og gikk det lang tid fra du opererte deg til du fikk barn igjen?

Vi ønsker oss barn så snart vi kan, holder faktisk på å forsøke. En slik operasjon bør vel unngås så lenge jeg (kanskje) er gravid.. Men bruker gladelig sparepengene mine på operasjon!

Gjest stemmer ikke helt

Så fint for deg! :-) Kan jeg spørre om puppene dine forandret seg mye i løpet av de første to svangerskapene? Og gikk det lang tid fra du opererte deg til du fikk barn igjen?

Vi ønsker oss barn så snart vi kan, holder faktisk på å forsøke. En slik operasjon bør vel unngås så lenge jeg (kanskje) er gravid.. Men bruker gladelig sparepengene mine på operasjon!

Brystene forandret seg litt i fasong etter de to første barna jeg fikk ; men det var helst at de ble mye mindre!

Jeg ble gravid 6 måneder etter operasjonen , ammet helt normalt og de forandret seg ikke noe særlig.

Fremdeles "struttende" og fine !

Dette er ca. 3 år siden

Nettopp derfor kan du jo umulig være godt vant.. de puppene der var jo grusomme

Så lenge du er fjortiss, så synes du selvsagt dette ikke er pent, men nå er ikke jeg noen fjortiss lenger. Har selvsagt sett penere pupper, men det betyr ikke at disse er stygge.

Gjest Hemmende

Brystene forandret seg litt i fasong etter de to første barna jeg fikk ; men det var helst at de ble mye mindre!

Jeg ble gravid 6 måneder etter operasjonen , ammet helt normalt og de forandret seg ikke noe særlig.

Fremdeles "struttende" og fine !

Dette er ca. 3 år siden

Tusen takk for svar. Har omtrent bestemt meg for å operere meg etter at jeg er ferdig med å amme mitt første barn. Hvis jeg blir gravid, da.. ;-)

Så lenge du er fjortiss, så synes du selvsagt dette ikke er pent, men nå er ikke jeg noen fjortiss lenger. Har selvsagt sett penere pupper, men det betyr ikke at disse er stygge.

Jeg er langt fra fjortiss da, men det er ok det at du liker sånne pupper.. Man får jo neppe noe utenom sin "league" så det er vel det du må ta til takke med..

Når man har sånne som på bildet burde man jo få dekket operasjon..

Jo, men tatt i betraktning at man ikke velger sine pupper, og at den eneste måten å forbedre puppene sine på, er å legge seg under kniven, synes jeg sånne kommentarer er nedslående. Hvis du har lest innleggene i tråden her, har du kanskje fått med deg at de av oss som har slike "tragiske" pupper, ikke har spesielt godt forhold til dem. Det hjelper lite at du i tillegg forteller oss hvor stygge vi er.

Men du har selvsagt lov til å synes hva du vil, og si hva du vil - så får vi se hvor mange venner du får...

Vil vel neppe ha noen "venninner" med sånne pupper uansett, så det gjør meg ikke noe om dere ikke liker meg. operasjon er jo en løsning på problemet, det er jo ikke sånn at man må leve med deformiteten

Gjest såret hengepupp

Vil vel neppe ha noen "venninner" med sånne pupper uansett, så det gjør meg ikke noe om dere ikke liker meg. operasjon er jo en løsning på problemet, det er jo ikke sånn at man må leve med deformiteten

Til opplysning; De fleste voksne pupper henger litt. Bare ungjenter og opererte pupper holder mål i følge din standard. Forøvrig driter jeg i hva du synes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...