Gå til innhold

Flere her med stygge pupper? Bilder som ligner mine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Iznowgood

6

• Goliath

5

• mrxx

4

• Zirine

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hemmende

Hun som skrev inn innlegget spurte jo tross alt om de der puppene da.. jeg svarte min mening.. sånne pupper er jo ikke pent..

Hvordan MIN kropp ser ut i forhold til dette spm er vel lite relevant..

"Hun som skrev inn innlegget spurte jo tross alt om de der puppene da.. jeg svarte min mening.. sånne pupper er jo ikke pent.."

Nei, det gjorde jeg faktisk ikke. Jeg rettet spørsmålet til andre jenter - om det var flere her i samme situasjon.

Jeg har aldri spurt om andres bekreftelse på om de er stygge eller ikke, hvorfor skulle jeg det? Jeg sier jo selv at de er stygge.

Men som sagt.. IQ kan man ikke operere inn. Og at du er singel, er det ingen tvil om. Synd for deg.

For å si det slik; Hadde jeg, helt hypotetisk sett, blitt tvunget til å velge mellom aldri å få operere meg - men få beholde samboeren min, eller å få gratis operasjon mot at jeg ikke fikk se samboeren min igjen.. Så hadde jeg valgt samboeren. Du skjønner det at kjærlighet er bedre enn ONS.

Gjest Hemmende

Hei Hemmende. Jeg kan ikke fatte hva som er feil/stygt med puppene på bildene, jeg...

Tja, jeg er jo gjennom alle media blitt fortalt at her i vesten skal pupper være kulerunde, faste og helst ha en struttende brystvorte som peker i taket.

*flytter til Afrika*

Annonse

Tja, jeg er jo gjennom alle media blitt fortalt at her i vesten skal pupper være kulerunde, faste og helst ha en struttende brystvorte som peker i taket.

*flytter til Afrika*

*flytter til Afrika*

Jammen kjære deg da, er ikke puppene til for å gi mat til barn? Jeg personlig synes ikke at puppene på bildet var stygge. (jeg er hunkjønn på noenogtredve år)

Gjest Hemmende

*flytter til Afrika*

Jammen kjære deg da, er ikke puppene til for å gi mat til barn? Jeg personlig synes ikke at puppene på bildet var stygge. (jeg er hunkjønn på noenogtredve år)

Du kan - til du blir blå i trynet - hevde at puppene er til for å gi barna mat. Så klart de er.

Men uansett kommer vi ikke unna at puppene - enten vi liker det eller ei - er blitt et fryktelig sentralt seksualsymbol i vår verden. Fiksering, vil jeg kalle det.. Og jeg føler meg unormal og stygg fordi jeg ikke passer inn i det jeg får fremstilt som 'pent'.

Du kan - til du blir blå i trynet - hevde at puppene er til for å gi barna mat. Så klart de er.

Men uansett kommer vi ikke unna at puppene - enten vi liker det eller ei - er blitt et fryktelig sentralt seksualsymbol i vår verden. Fiksering, vil jeg kalle det.. Og jeg føler meg unormal og stygg fordi jeg ikke passer inn i det jeg får fremstilt som 'pent'.

Huffda! Jeg har nå en pen bakende, men puppene....

Annonse

Gjest hengepupp

*flytter til Afrika*

*pakker bongotrommene og hiver meg med på flyttelasset*

"Hun som skrev inn innlegget spurte jo tross alt om de der puppene da.. jeg svarte min mening.. sånne pupper er jo ikke pent.."

Nei, det gjorde jeg faktisk ikke. Jeg rettet spørsmålet til andre jenter - om det var flere her i samme situasjon.

Jeg har aldri spurt om andres bekreftelse på om de er stygge eller ikke, hvorfor skulle jeg det? Jeg sier jo selv at de er stygge.

Men som sagt.. IQ kan man ikke operere inn. Og at du er singel, er det ingen tvil om. Synd for deg.

For å si det slik; Hadde jeg, helt hypotetisk sett, blitt tvunget til å velge mellom aldri å få operere meg - men få beholde samboeren min, eller å få gratis operasjon mot at jeg ikke fikk se samboeren min igjen.. Så hadde jeg valgt samboeren. Du skjønner det at kjærlighet er bedre enn ONS.

"Men som sagt.. IQ kan man ikke operere inn. Og at du er singel, er det ingen tvil om. Synd for deg. "

Å.. så sint! Hvis du ikke tåler å høre noe om dette, så for du da for pokker la være å poste et innlegg da...

" Du skjønner det at kjærlighet er bedre enn ONS. "

Ehhh... ja? Var det noen tvil om det? Og hva har det med pupper å gjøre?? Det er jo på ONS man risikerer å havne borti disse meter-puppene.. Jentene skjuler dem jo med push up Bh'er og når de tar den av detter puppene ned og knuser tærne dems.. Med en man er sammen med vet man da hva man har...

Hvordan det? Ser du gjennom klærne til folk? Det er utrolig hva enkelte jenter kan gjøre med klær og sminke. Og gutta går nok på både en og fler "smeller" før de oppfatter det.

Nettopp!! Så mye bortkastet tid på noe man blir skuffet over når klærne faller.. kan dere ikke heller vise det fram slik de er så vi gutta slipper alle disse skuffelsene?

Gjest Hemmede

"Men som sagt.. IQ kan man ikke operere inn. Og at du er singel, er det ingen tvil om. Synd for deg. "

Å.. så sint! Hvis du ikke tåler å høre noe om dette, så for du da for pokker la være å poste et innlegg da...

" Du skjønner det at kjærlighet er bedre enn ONS. "

Ehhh... ja? Var det noen tvil om det? Og hva har det med pupper å gjøre?? Det er jo på ONS man risikerer å havne borti disse meter-puppene.. Jentene skjuler dem jo med push up Bh'er og når de tar den av detter puppene ned og knuser tærne dems.. Med en man er sammen med vet man da hva man har...

"Å.. så sint!"

Nei, jeg er ikke sint, jeg sitter og småflirer for meg selv. Av deg.

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...