pip Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 seriøst, jeg synes puppene var finest før de ble operert. Liker ikke at pupper ser like ut, eller at de har arr fra brystvorta og ned. 0 Siter
Gjest Hemmede Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Bra du har det morro da, er vel ikke så ofte det for sånne som deg.. Så sant. Det er faktisk opptil flere minutter siden jeg har flira så godt. ;-) 0 Siter
Gjest Hemmede Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 seriøst, jeg synes puppene var finest før de ble operert. Liker ikke at pupper ser like ut, eller at de har arr fra brystvorta og ned. :-) Er du gutt eller jente? (Noen har reservert nicket Hemmende, av en eller annen mystisk grunn, så jeg undertegner meg derfor med Hemmede) 0 Siter
Gjest klusse Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Så sant. Det er faktisk opptil flere minutter siden jeg har flira så godt. ;-) Bra.. personlig blir jeg mest kvalm av denne tråden.. 0 Siter
Gjest Hemmede Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Bra.. personlig blir jeg mest kvalm av denne tråden.. Hvorfor fortsetter du å være her da? 0 Siter
pip Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 :-) Er du gutt eller jente? (Noen har reservert nicket Hemmende, av en eller annen mystisk grunn, så jeg undertegner meg derfor med Hemmede) Kvinne. 0 Siter
Gjest klusse Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Hvorfor fortsetter du å være her da? For å more deg.. 0 Siter
Gjest Hemmede Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 For å more deg.. Hi-hi! Snilt av deg. ;-) 0 Siter
Gjest trym 67 Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 seriøst, jeg synes puppene var finest før de ble operert. Liker ikke at pupper ser like ut, eller at de har arr fra brystvorta og ned. Og hvor gammel er du? 0 Siter
Gjest klusse Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Hi-hi! Snilt av deg. ;-) ikke sant.. noen lyspunkter fortjener du vel.. selv med de puppene.. 0 Siter
Gjest Hemmede Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 ikke sant.. noen lyspunkter fortjener du vel.. selv med de puppene.. Ok, nå holder det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.