Gå til innhold

Thaiadoptanter på nett


Gjest ChiengMai

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja er han ikke flott den gutten min :-) Passer inn med alle de andre flotte gutta.

Ja, jenter hadde vært noe.

Klemmer fra

Å, er det gullklumpen din maas. Så fin han er!!!

Enig i at han har havnet i godt selskap på skrytesida ;-)

klems,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er han ikke flott den gutten min :-) Passer inn med alle de andre flotte gutta.

Ja, jenter hadde vært noe.

Klemmer fra

...go'ere er han i virkeligheten! ;-) En ordentlig sjarmør er han også. Gøy med et nytt innslag blant de søte barna på siden vår, men jeg spør meg også hvor jentene blir av?!?

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er han ikke flott den gutten min :-) Passer inn med alle de andre flotte gutta.

Ja, jenter hadde vært noe.

Klemmer fra

Ser ut som en riktig skøyer...skjønner godt at du er stolt!

Hilsener fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja er han ikke flott den gutten min :-) Passer inn med alle de andre flotte gutta.

Ja, jenter hadde vært noe.

Klemmer fra

Og ser ut som en riktig skøyer gjør han også! Skjønner godt at du er stolt!

Hilsener fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ser ut som en riktig skøyer gjør han også! Skjønner godt at du er stolt!

Hilsener fra

Du skjønner vel at dette måtte understrekes ekstra? ;-)

Vel, sannheten er at dol var så tregt nå at det så ut som meldingen forsvant i det store intet...

Hilsener fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner vel at dette måtte understrekes ekstra? ;-)

Vel, sannheten er at dol var så tregt nå at det så ut som meldingen forsvant i det store intet...

Hilsener fra

ja, jeg har prøvd å svare deg 3 ganger nå, men etterhvert forsvinner alle meld helt plutselig. Kanskje alle kommer frem etterhvert.

Ja, flott er han. Kunne sikkert hatt ihvertfall en ukes seminar for å fortelle alt han gjør. Litt slitsomt for en trebarnsmor innimellom. puh!

Deilig er det.

Håper dere får reisebeskjed snart. Nærmer det seg?

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...go'ere er han i virkeligheten! ;-) En ordentlig sjarmør er han også. Gøy med et nytt innslag blant de søte barna på siden vår, men jeg spør meg også hvor jentene blir av?!?

Hilsen

JAAA....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, er det gullklumpen din maas. Så fin han er!!!

Enig i at han har havnet i godt selskap på skrytesida ;-)

klems,

Ja, han passet godt inn han

:-)

Må bare si det en gang til. Det er så flott å komme inn å lese hjemmesiden din, og dine nydelige gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg har prøvd å svare deg 3 ganger nå, men etterhvert forsvinner alle meld helt plutselig. Kanskje alle kommer frem etterhvert.

Ja, flott er han. Kunne sikkert hatt ihvertfall en ukes seminar for å fortelle alt han gjør. Litt slitsomt for en trebarnsmor innimellom. puh!

Deilig er det.

Håper dere får reisebeskjed snart. Nærmer det seg?

Klemmer fra

Slitsomt å være trebarnsmor, sa du? *biter negler*

Forresten er du ikke alene om å kunne holde ukeslange seminar om barnas meritter...;-)

Hva angår reisebeskjed for vårt vedkommende, så håper vi jo fortsatt at det kan bli på denne siden av nyttår. Men klok av skade tar vi intet for gitt i en adopsjonsprosess.

Hilsener fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...