Gå til innhold

Re: NHD; Har du tid? ang cipralex

Anbefalte innlegg

Ja. Jeg har begynt å gå til psykiater for noen mnd siden. Han er veldig flink, og vi kommer godt overens. Bruker også min "gamle" psykolog av og til, siden han har kjent meg så mange år.Når jeg får slike STORE tilbakefall som de siste dagene, begynner jeg rett å slett å lure på medisinens virkning....Jeg har hatt store magesmerter de siste dagene. Kan det være en bivirkning? (selv om jeg har gått over 1 mnd på samme dose. (20mg) Betyr det at den fremdelse ikke har "satt seg" jevnt i kroppen min?

Takker for svar!!!

- Jake

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121285-re-nhd-har-du-tid-ang-cipralex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Hei Jake!

Kan ikke se at magesmerter er nevnt som bivirkning, men diare, kvalme osv. Du kan jo lese selv her på linken http://www.felleskatalogen.no/default.asp?mainPage=/ecom/StaticPages/NO/EA323682-24A2-42D0-BB92-A96BD162F953/BD8C0A83-17C0-4F5E-A622-702052781BB7/4DDF2CD9-BE21-44A8-9AFC-61F0B1B5629C.asp

Hvordan går det med deg ellers? :o)

Klem fra

Hei Jake!

Kan ikke se at magesmerter er nevnt som bivirkning, men diare, kvalme osv. Du kan jo lese selv her på linken http://www.felleskatalogen.no/default.asp?mainPage=/ecom/StaticPages/NO/EA323682-24A2-42D0-BB92-A96BD162F953/BD8C0A83-17C0-4F5E-A622-702052781BB7/4DDF2CD9-BE21-44A8-9AFC-61F0B1B5629C.asp

Hvordan går det med deg ellers? :o)

Klem fra

Hei! Jotakk! Igår var depresjonshelvete tilbake for fullt(begynte å komme i forrige uke) ,men det kom seg (som det alltid gjør) utover kvelden, slik det er nå. Har tatt 15-30mg sobril utenom ciralexen. Tror dette roer meg ned en del. Fikk prata ut med familien. Det hjalp. Skal til psykiater på torsdag.

Takk for omtanken, forresten! Går det bra med deg?

Kizza1365380506

Hei! Jotakk! Igår var depresjonshelvete tilbake for fullt(begynte å komme i forrige uke) ,men det kom seg (som det alltid gjør) utover kvelden, slik det er nå. Har tatt 15-30mg sobril utenom ciralexen. Tror dette roer meg ned en del. Fikk prata ut med familien. Det hjalp. Skal til psykiater på torsdag.

Takk for omtanken, forresten! Går det bra med deg?

Ja, jo takk det går nå,men jeg gikk på en knekk på onsdag. Begynner og komme meg nå. Lå bare hele torsdagen og skalv men har vival så jeg var litt syndig å tok meg ett par stykker. Skulle vært hos psykiater på fredag men "glemte" det, så nå venter jeg bare på at han skal ringe meg opp så jeg får en ny time.

Men jo, det ser ut som det letter nå, ellers takk.

:o)

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...