peetmor Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 Er det noen andre som sliter å få opp trådene og få sendt svar på nettet nå? Sendte forøvrig en velkomsthilsen til "unidad" men hvor den la seg vet ikke jeg! (c: Vennlig hilsen ei reiseklar 0 Siter
BMS! Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 Hei Peetmor! Jeg skulle nettopp skrive ett innlegg om akuratt det samme. Leste på Webmaster forum i går, at det kommer ny server denne uken, så det blir en ordning på det. Det nermer seg jo 17october med stormskritt nå da. Kan tenke meg sommerfuglene i magen vokser omkapp med morsføleslsen morsfølelsen. Håper du får en flott uke. *klem* 0 Siter
peetmor Skrevet 30. september 2003 Forfatter Skrevet 30. september 2003 Hei Peetmor! Jeg skulle nettopp skrive ett innlegg om akuratt det samme. Leste på Webmaster forum i går, at det kommer ny server denne uken, så det blir en ordning på det. Det nermer seg jo 17october med stormskritt nå da. Kan tenke meg sommerfuglene i magen vokser omkapp med morsføleslsen morsfølelsen. Håper du får en flott uke. *klem* Heia Takk for informajonen, håper det retter seg for dette er litt slitsomt (c: Det er ikke mange dagen igjen til 17 okt og vi gleder oss enormt, det meste er jo i orden nå. Lykke til, jeg håper det kommer gladmelding fra deg også om ikke alt for lenge. Vennlig hilsen 0 Siter
BMS! Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Heia Takk for informajonen, håper det retter seg for dette er litt slitsomt (c: Det er ikke mange dagen igjen til 17 okt og vi gleder oss enormt, det meste er jo i orden nå. Lykke til, jeg håper det kommer gladmelding fra deg også om ikke alt for lenge. Vennlig hilsen En gladmelding, tror jeg neppe kommer før du er halveis i oppholdet i Colombia, men man kan jo altids håpe. Nå er det bare litt over 2uker til dere skal reise. Kiler det i magen? Klem fra 0 Siter
peetmor Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Skrevet 2. oktober 2003 En gladmelding, tror jeg neppe kommer før du er halveis i oppholdet i Colombia, men man kan jo altids håpe. Nå er det bare litt over 2uker til dere skal reise. Kiler det i magen? Klem fra JA det kiler veldig. Det er noe spesielt med denne følelsen som kommer når TELFONEN ringer (c: masse glede og litt nervøsitet. Tiden fram til nå har gått veldig fort men så er det mye å forberede i denne fasen (c: I tillegg er det to i nærmeste familien som har blitt rammet av uhelbredelige sykdom som vi frykter blir borte fra oss mens vi er i Colombia. Men vi er rute med det meste og gleder oss enormt til å få jenta vår ikke minst spent på hvordan storebror vil reagere på ALT (c: Vennlig hilsen ei sliten men kjempelykkelig reiseklar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.