Gå til innhold

Hvor er passene våre? DUSØR!!

Anbefalte innlegg

Litt krise er det nå her i huset. Vi trenger passene våre og finner dem ikke. Vi har snudd huset på hodet og filleristet det uten resultat. Jeg sender med glede 100,- blanke norske kroner til den som gir tips som fører til at vi finner passene våre denne uka. Noen synske/oppfinnsomme/blakke dolere som vil hjelpe oss?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121427-hvor-er-passene-v%C3%A5re-dus%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Iznowgood

17

• jinninn

3

• mariaflyfly

2

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke sign

Om jeg sier at du skal se i håndveska,kan du hjelpe meg å si hvor dattera mi har gjemt en bibliotekbok....

Har leita over hele huset i _1_mnd nå,uten å finne den...

Håper dere finner passene da:o)

Jeg lette etter noen bøker fra biblioteket i årevis.. Mente søsteren min skulle levere dem da jeg flyttet. SÅ fant jeg en i alle fall. Og da hadde jeg betalt dem på biblioteket... Men du med passene: let under skrivebordet, i skapet på gangen, under tepper, på vaskerommet og i toalettveska di.

Annonse

Gjest kristinee83

Gratis tips kommer.

Sjekket alle skuffer hvor det ligger rot?

Sjekket håndvesken/bagen fra forrige tur?

Sjekket øverste hylle i skapet, og kommoden i entreen?

Under senga og bak badekaret? ;-)

Hvis det er noe jeg _absolutt_ ikke klarer å finne, så leter jeg overalt!! heh..;)

Med mindre dere har et hus da.. blir kankskje litt mye å lete gjennom..

Men jeg har ei passe stor leilighet, og er det noe jeg MÅ finne, tar jeg et og et rom om gangen...

Feks begynner jeg på rommet, rydder jeg det, rydder skap og skuffer, og gulv...og avslutter med å vaske over gulvet... Så tar du neste rom..

tar litt tid, men da får du samtidig rydda gjennom alt! Og du får vasket..;)

Rydder du slik kan du finne mye du har sett etter før også, så husker du d til neste gang..;) Eller lag et system..?

Lykke til

Gjest en Dol-bruker

Det ligger i den boka du leste på flyet sist du trengte pass, som bokmerke..?

Eller i en annen håndveske..

Eller der dere spiste først når dere kom hjem fra forrige ferietur..:-o

Neida, dere finner de nok..

God tur!:o)

Let under sengemadrasser og bak sofaer. Den kan ha sklidd ned mellom madrassene.

Gratis råd fra

Annonse

Om jeg sier at du skal se i håndveska,kan du hjelpe meg å si hvor dattera mi har gjemt en bibliotekbok....

Har leita over hele huset i _1_mnd nå,uten å finne den...

Håper dere finner passene da:o)

Bibliotekbøker pleier å lure seg unna blant dine egne bøker, under sengen, under madrassen, bak kjøleskapet, bak kommoden i gangen, i skolesekken eller i en dunge med gamle ukeblader. Evt. har hun kanskje lånt den videre til en venninne? Den er ganske så standard nemlig.

Bibliotekbøker pleier å lure seg unna blant dine egne bøker, under sengen, under madrassen, bak kjøleskapet, bak kommoden i gangen, i skolesekken eller i en dunge med gamle ukeblader. Evt. har hun kanskje lånt den videre til en venninne? Den er ganske så standard nemlig.

Jeg fant boka.Vet du hvor?På biblioteket!!!

Julie hadde sist lånt 8 bøker,deriblant 5 Albert Åbergbøker.Når vi skulle levere de igjen,ga jeg de bare til biblotekaren,og vi gikk for å finne nye bøker.

Kom tilbake med de nye,da sa hun at her menglet det en bok,noe jeg syns var rart,jeg hadde jo alle når jeg pakka de sammen.Men med små hjellpere kan alt skje tenkte jeg,og fornyet lånet på den boka.

Og nå har jeg leita,og leita,her i huset,hjemme hos mora mi,fått bestefar til å dra på hytta og leite....men jeg måtte bare innse at den boka finner vi ikke,jeg får bla opp 125 kr og erstatte den.

Og når vi kom ned i dag,beklaget jeg at jeg ikke hadde funnet boka,joda,du har levert alle du sier ho,Hæ? Neida jeg har en AÅ som jeg ikke finner sier jeg,nei,ingen AÅ bok står på deg her...

Så hva som har skjedd her,det kunne de ikke si noe om,tipper det hadde gått litt fort med scanningen jeg ?..?..

Godt var det hvertfall at boka dukka opp,jeg har gått og irritert meg en mnd pga den.

Pleier du å være av dem som går med sånn rumpetaske når du er på ferietur? Kanskje passet ligger igjen oppi der, evt. i ytterlomma på en ryggsekk du hadde med på siste utenlandstur...?

Et annet sted kan være det lille siderommet oppi kofferten, som er sydd i samme stoff som fòringen.

Pleier du å være av dem som går med sånn rumpetaske når du er på ferietur? Kanskje passet ligger igjen oppi der, evt. i ytterlomma på en ryggsekk du hadde med på siste utenlandstur...?

Et annet sted kan være det lille siderommet oppi kofferten, som er sydd i samme stoff som fòringen.

Hei molli!

rumpetaske-sjekket

ytterlomma på en ryggsekk-sjekket

det lille siderommet oppi kofferten-sjekket

Niks, ikke noen pass, men tusen takk for tipsene :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...