Gå til innhold

Tenker på mat 24-7

Anbefalte innlegg

jeg har et megaproblem som plager meg og det er at jeg tenker på mat og godteri absolutt hele dagen! Jeg putter ett eller annen i munnen hele tiden, noen ganger noe sunt -men de fleste gangene usunn mat og snop. Jeg er sulten 10-15 min. etter hvert hovedmåltid og da er det å stappe noe inn igjen.(Men det kan jo være at magen er vant til å få noe hele tiden, og når den ikke får det så skriker den) Jeg er sykemeldt og går enten på psykehuset eller hjemme på perm og tenker mat hele tiden. Jeg får ikke gjort noen verdens ting. Jeg ble lagt mye i belteseng og det værste var ikke den totale frihetsberøvelsen MEN at jeg ikke fikk tilgang på mat!!! Finnes det noe håp for meg til å få et avslappet forhold til mat?? Og spise KUN til måltidene??

Håper noen har noen gode råd.

Er også lagt inn under mat og ernæring.

Mvh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121471-tenker-p%C3%A5-mat-24-7/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...