Gå til innhold

vaksiner og flybilletter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Obelix1365380431

Hei!

Vi snakket med helsestasjonen der vi bor og de anbefalte polio, hepatitt A, stivkrampe og dukoral. Snakk med helsestasjonen hvor du bor.

Vi kommer til å bestille billetter rett etter tildeling. Stemmer ikke dato med reisebeskjed, kan du utsette en og en uke uten at det koster noe.

thuva1365380402

Hei Korea-Fan

Vi tok polio, stivkrampe og hepatitt A + B, rett før vi reiste tok vi drikkevaksine (den skal tas 2 ganger med en ukes mellomrom minst 1 uke før avreise og varer i 3 mnd.)

Vi fikk tildeling 10. april, og jeg bestilte billetter via Egersund Reisebyrå samme dag som vi fikk tildelinga. Jeg regnet meg fram ca 8 uker og bestilte billetter til det. Da det var noen uker igjen booket jeg også billetter 1 uke seinere, så vi hadde 2 bookinger samtidig. Vi fikk reisebeskjed på tirsdag 10. juni og vi hadde billetter til 14. juni. Så det stemte det jeg trodde. De andre som fikk reisebeskjed samtidig med oss hadde ikke booket billetter så de reiste 1 uke seinere enn oss. Tror nok det lønner seg å booke billetter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...