Gå til innhold

Hofte/midje-ratio


darma

Anbefalte innlegg

Jeg har BMI på 27,3 (overvekt) mens min hofte/midje ratio er på 0,7 - altså ikke overvekt.. Nå ble jeg jaggu mer forvirra en det jeg var før... Skjønner jo at det er positivt å ikke ha all vekt rundt magen. Men mitt problem er at ALL og da mener jeg all, vekt er på rumpe og lår...sukk og ve...

Prøver å spise mat med lav GI, mye vann og grovt som mulig av korn produkter... Men ser at nå som høsten er på vei har jeg lagt på meg litt (bare 1 kilo) Må da legge til at jeg er 160 cm høy og 70 kg (før 76/77 kg)

Leste et sted at kroppen vil alltid forsøke å nå det kroppen har veid mest, skrekk!! Betyre det at jeg for alltid vil ha en kropp som ønsker 77 kilo???

Har noen råd for ikke fetende/høy GI knask på kveldene i regnet...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...