Gå til innhold

Kina tildelinger til USA!

Anbefalte innlegg

Første melding om tildeling tikket nettopp inn på den amerikanske siden! Den som hadde fått tildeling var registrert i januar, så ryktet om at desember og januar får samtidig er tydeligvis sant!

Neste uke tikker det nok inn gla'meldinger her også!

Lykke til med den siste venteinnspurten til dere som er i desember-02 og januar-03 gruppene!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121588-kina-tildelinger-til-usa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen.

Var bare en ting til, vet du hvor lenge det er fra tildelinger i USA og til de begynner å komme hit til Norge ?

Forrige gang mener jeg det gikk en knapp uke fra tildelingene startet i USA og fram til AF fikk sine tildelinger. Deretter gikk det en ny uke før VB fikk, -InorAdopt fulgte hakk i hæl. Jeg tipper at AF får i midten av neste uke, - onsdag kanskje?

Fortsatt lykke til med ventingen!

(NB: Hvor lang tid det tar fra AF får og til VB/InorAdopt får varierer fra gang til gang).

Kina har nasjonaldag i dag, og kontorene har en uke stengt i den forbindelse.

Hvis ikke CCAA har fått sendt ut alle oktober-tildelingene før ferien, kan det fort gå tre uker før vi får tildelinger her i Norge. Dette skjedde med oss i fjor... USA fikk tildelinger, og så var det stopp!

Jeg holdt på å "gå opp i liminga" de tre ukene i oktober!!! Tildelingen kom omsider den 25/10- og da var selvfølgelig de "ekstra" ukene glemt på et blunk...

Lykke til med innspurten!

Annonse

Kina har nasjonaldag i dag, og kontorene har en uke stengt i den forbindelse.

Hvis ikke CCAA har fått sendt ut alle oktober-tildelingene før ferien, kan det fort gå tre uker før vi får tildelinger her i Norge. Dette skjedde med oss i fjor... USA fikk tildelinger, og så var det stopp!

Jeg holdt på å "gå opp i liminga" de tre ukene i oktober!!! Tildelingen kom omsider den 25/10- og da var selvfølgelig de "ekstra" ukene glemt på et blunk...

Lykke til med innspurten!

Sikkert lurt med litt is i magen ja! Jeg var ikke klar over at CCAA hadde en ukes ferie, - det er klart at det fort kan få konsekvenser for tidspunktet for de norske tildelingene.

Uansett, - desember og januar kom samtidig, og det betyr at ventetiden fortsetter å minke. Bra for alle oss Kina-ventere som ligger litt lenger bak i køen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...