eikebladet Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Første melding om tildeling tikket nettopp inn på den amerikanske siden! Den som hadde fått tildeling var registrert i januar, så ryktet om at desember og januar får samtidig er tydeligvis sant! Neste uke tikker det nok inn gla'meldinger her også! Lykke til med den siste venteinnspurten til dere som er i desember-02 og januar-03 gruppene! 0 Siter
Salten1365380501 Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Takk for det!!! Nå begynner det å gå fort, blir jammen litt stressa, jeg.... Klem fra 0 Siter
Salten1365380501 Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Hei igjen. Var bare en ting til, vet du hvor lenge det er fra tildelinger i USA og til de begynner å komme hit til Norge ? 0 Siter
eikebladet Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Skrevet 1. oktober 2003 Hei igjen. Var bare en ting til, vet du hvor lenge det er fra tildelinger i USA og til de begynner å komme hit til Norge ? Forrige gang mener jeg det gikk en knapp uke fra tildelingene startet i USA og fram til AF fikk sine tildelinger. Deretter gikk det en ny uke før VB fikk, -InorAdopt fulgte hakk i hæl. Jeg tipper at AF får i midten av neste uke, - onsdag kanskje? Fortsatt lykke til med ventingen! (NB: Hvor lang tid det tar fra AF får og til VB/InorAdopt får varierer fra gang til gang). 0 Siter
AAA Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 WOW. Så kjekt da. Lykke tilmed innspurten til alle som venter. MVH 0 Siter
kina-nina Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Kina har nasjonaldag i dag, og kontorene har en uke stengt i den forbindelse. Hvis ikke CCAA har fått sendt ut alle oktober-tildelingene før ferien, kan det fort gå tre uker før vi får tildelinger her i Norge. Dette skjedde med oss i fjor... USA fikk tildelinger, og så var det stopp! Jeg holdt på å "gå opp i liminga" de tre ukene i oktober!!! Tildelingen kom omsider den 25/10- og da var selvfølgelig de "ekstra" ukene glemt på et blunk... Lykke til med innspurten! 0 Siter
eikebladet Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Skrevet 2. oktober 2003 Kina har nasjonaldag i dag, og kontorene har en uke stengt i den forbindelse. Hvis ikke CCAA har fått sendt ut alle oktober-tildelingene før ferien, kan det fort gå tre uker før vi får tildelinger her i Norge. Dette skjedde med oss i fjor... USA fikk tildelinger, og så var det stopp! Jeg holdt på å "gå opp i liminga" de tre ukene i oktober!!! Tildelingen kom omsider den 25/10- og da var selvfølgelig de "ekstra" ukene glemt på et blunk... Lykke til med innspurten! Sikkert lurt med litt is i magen ja! Jeg var ikke klar over at CCAA hadde en ukes ferie, - det er klart at det fort kan få konsekvenser for tidspunktet for de norske tildelingene. Uansett, - desember og januar kom samtidig, og det betyr at ventetiden fortsetter å minke. Bra for alle oss Kina-ventere som ligger litt lenger bak i køen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.