Jake1365380469 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Innlegget skrevet av Nils Håvard Dahl, psykiater i Psykiatri 29/9-2003 klokken 08:44 -------------------------------------------------------------------------------- Re: NHD; Har du tid? ang cipralex "Jeg vil anta at et sted mellom 60 og 75% av de som har tvangstanker blir tilstrekkelig hjulpet av et SSRI. Dvs at det er en betydelig andel hvor dette ikke er nok. Tillegg av Risperdal 2 mg vil hjelpe ca halvparten av de som ikke får nok effekt av kun SSRI. Får du psykologisk behandling i tillegg?" - Nils Håvard Dahl, psykiater -Ja. Jeg har begynt å gå til psykiater for noen mnd siden. Han er veldig flink, og vi kommer godt overens. .Når jeg får slike STORE tilbakefall som de siste dagene, begynner jeg rett å slett å lure på medisinens virkning....Jeg har hatt store magesmerter de siste dagene. Kan det være en bivirkning? (selv om jeg har gått over 1 mnd på samme dose. (20mg) Betyr det at den fremdelse ikke har "satt seg" jevnt i kroppen min? Jeg skal ta prøver imorgen, og begynne på remeron i tillegg til cipralexen.Men psykiateren min drar på ferie, så jeg får ikke tak i ham. Kan remeronen hjelpe cipralexen på å roe depresjonen og grublingen min? Er ikke risperdal mot schizofreni? På forhånd takk!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/121611-nhd-ang-det-vi-pratet-om-hvis-du-har-tid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.