Gjest Agqwk Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Skal på en restaurant i Brugata i Oslo.Kommer fra tbanen på Stortinget.Åssen kommer jeg meg dit?Er totalt ukjent,så god beskrivelse er nødvendig. Tusen takk fra 0 Siter
Gjest tips Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg er ikke kjent der.. men gå inn på finn.no: der kan du skrive adressen og se huset på et kart! 0 Siter
Gemini Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 en annen kjekk kartside er www.aftenposten.no/kart det er også kart på www.gulesider.no - der kan du også få reisebeskrivelse fra A til Å (om du kjører bil). Det er mulig at også www.trafikanten.no har kart, men det husker jeg ikke i farten, sjekk om du skulle føle for det og du ikke finner det du leiter etter på de andre. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 http://tux2.aftenposten.no/kart/searchResult.cgi;jsessionid=ar8RU9f9voPa 0 Siter
Gjest Agqwk Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg trenger ikke kart!Bare beskrivelse på hvor gata er hen.Skjønner ikke kart 0 Siter
Gjest Jolly Roger Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Gå ned til glassmagasiner. Ta trikk nr 17 mot Sinsen/Grefsen eller 11 mot Disen fra trikkeholdeplassen. Gå av på holdeplassen Brugata - det er vel den utenfor Gunerius. (Eller - det skal bare ta 5-7 min å gå derfra , du kan gå langs trikkeskinnene). 0 Siter
Gjest traske Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Ta t-banen til oslo s, gå ut der hvor skiltene viser mot Oslo City. Når du kommer opp trappene går du til venstre, forbi H&M og runder hjørnet ved habibi cafe/en gullsmed. Da tar du til høyre og går til du ser et buss-stopp/trikkestopp. Da er du i Brugata. (Se etter stort skilt med Gunerius...) Du kan jo også spør etter veien når du har gått av ved Oslo City. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.