Gå til innhold

Naboen min igjen!


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Gjest lis@bet

Bor dere i blokk? Er det ikke en borettslagsleder eller styreformann hos dere? Denne kan kanskje ta affære når det gjelder løse hunder i trappeoppgangen. Uansett er det båndtvang hele året.

Naboen høres rimelig idiot ut ja - det skal være plass til andre her i verden også..

Jeg hadde uten tvil tilbudt meg å spleise på veterinærregninga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1365380434

    28

  • punkyB

    8

  • Gemini

    7

  • Prozak

    7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest lis@bet

Og katter er livsfarlige for småbarn, men det er vel ikke så farlig det da, eller?

Barnevogn ute i egen hage, kattef**n til naboen legger seg over ansikte til barnet når hun sover, og kan bli kvalt.

Skjønte ikke logikken din

"Barnevogn ute i egen hage, kattef**n til naboen legger seg over ansikte til barnet når hun sover, og kan bli kvalt."

Det er faktisk mer sannsynlig at en diger hund uten bånd bykser mot vogna og velter hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!:o) Politiet, ja..Det burde jeg kanskje tenkt på..Men jeg tenkte mer at det var en sær liten avdeling på rådhuset eller hvor som helst på et bortgjemt kontor som hadde med slikt å gjøre, mens politiet løste store og viktige ransaker og mord;)

Så klart jeg kan ringe dem, jeg er betenkelig treig som ikke kom på det selv..de vet jo garantert hvem som har rett og ikke i denne saken, og hvorfor..

Og når man vet og kan vise til, kan det jo hende naboen tar seg sammen og ikke lager mer trøbbel..Og jeg håper han ikke blir sur for at jeg finner ut av det, jeg ser jo ingen annen utvei enn å vise til kilder utenfor meg selv, siden han driter i våre vennskapelig inngåtte avtaler..

:o)

Som jeg har skrevet nedenfor her (til Prozak) så er det nettopp i de lokale politivedtektene at sånt som lokale strengere regler for båndtvang er bestemt. Så politiet vet helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke typisk kattemenneske

"Barnevogn ute i egen hage, kattef**n til naboen legger seg over ansikte til barnet når hun sover, og kan bli kvalt."

Det er faktisk mer sannsynlig at en diger hund uten bånd bykser mot vogna og velter hele greia.

Sludder!!

Det har jeg aldri opplevd.

Hos oss er det jeg sa ett problemm, ingen hund.

Hvordan du har det, aner jeg ikke noe om.

Og jeg passer hele tiden på barnevognen, og ser kattef**n i god tid, hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

11kg! Da burde han vel kunne ta igjen?

Slutt med å klippe klørne hans, slik at han kan være forberedt og "bevæpnet" :-)

Tja, problemet er at han er feig, selvom han er diger;) Han er bare snill og søt og vil ikke sloss med noen, meget fredselskende..

Men folk reagerer når de ser ham, han er vel sånn omtrent dobbelt så stor som en vanlig, voksen katt..Han er ikike bare feit, han er skikkelig enorm sånn generelt..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, problemet er at han er feig, selvom han er diger;) Han er bare snill og søt og vil ikke sloss med noen, meget fredselskende..

Men folk reagerer når de ser ham, han er vel sånn omtrent dobbelt så stor som en vanlig, voksen katt..Han er ikike bare feit, han er skikkelig enorm sånn generelt..:o)

Har to katter selv. En voksen på ca 9 kg, og en "kattunge" på 6,5 kg (8 mnd). Han blir nok noe større etterhvert siden bestefaren veier 12 kg - og den katterasen blir ikke ferdig utviklet før mellom 3 og 4 års alder.

Ingen av dem er feite - bare store generelt sett (lange og muskuløse). De er veldig snille begge to, men det går likevel hardt for seg når de lekeslåss hjemme. Da går det så møblene fyker veggimellom...he-he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det det? Er det båndtvang over alt? Også i trappeoppgangen og bakhagen?

DET er i såfall veldig kjekt å vite, de er nemlig løse begge steder..

Jeg har hund selv, og så vidt jeg har forstått det, så er det sånn. Hunden i bånd så lenge det ferdes andre mennesker der. Jeg deler gårdsplass og hage med tre andre leiligheter og kan derfor ikke ha hunden min løs der. Selv om hun er snill som et lam da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lis@bet

Sludder!!

Det har jeg aldri opplevd.

Hos oss er det jeg sa ett problemm, ingen hund.

Hvordan du har det, aner jeg ikke noe om.

Og jeg passer hele tiden på barnevognen, og ser kattef**n i god tid, hittil.

Og det du aldri har opplevd, er selvsagt helt utenkelig.

Interessant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...