Gjest takk for alt Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=78891 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 jaja, det var vel kanskje på tide...... 0 Siter
Gjest Raffine Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Han har sett ut som døende i mange år allerede, så det kom ikke som noe sjokk. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Ingen bombe akkurat. Det er meg ubegripelig at han fremdeles er i live etter det jeg har sett av ham i nyhetene de siste årene. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Uff, blir ikke det regnet som en meget alvorlig sak for katolikkene. Håper ikke det innvirker på skolen, jeg er ikke så opptatt av paven jeg så jeg ser med gru fram til den dagen han vandrer. 0 Siter
shandy Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Å det var ikke lenge siden Kjell Magne var på besøk hos paven heller. Den oppblåste PR-kåte blæra er vel ratt meg ute etter å bli den neste paven. Idiotutsagn vil nok mange tenke, men det verste er at Kjell Magne nok vil se seg selv som en verdig erstatter. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Å det var ikke lenge siden Kjell Magne var på besøk hos paven heller. Den oppblåste PR-kåte blæra er vel ratt meg ute etter å bli den neste paven. Idiotutsagn vil nok mange tenke, men det verste er at Kjell Magne nok vil se seg selv som en verdig erstatter. Kjell Magne er ikke katolikk heldigvis. Så noe paveemne blir han aldri ;-) Men hadde han vært katolikk, så hadde glorien hengt høyt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Han har jo ikke akkurat sett spesielt fresh ut de siste 10 åra, da... 0 Siter
favn Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 På tide. Paven står kanskje for mer negativ makt enn noe annet enkeltmenneske på kloden, unntatt rådende president i USA. 0 Siter
Gjest fordommer ? Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 På tide. Paven står kanskje for mer negativ makt enn noe annet enkeltmenneske på kloden, unntatt rådende president i USA. eh.. det blir bare valgt en ny, så jeg ser ikke hvordan det skal kunne avhjelpe problemet ditt at den nåværende dør. Fikk du forresten ikke med deg hva han sa om Irak krigen ? De sier han er en sterk kandidat til fredsprisen på grunn av det. 0 Siter
Moraki Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 eh.. det blir bare valgt en ny, så jeg ser ikke hvordan det skal kunne avhjelpe problemet ditt at den nåværende dør. Fikk du forresten ikke med deg hva han sa om Irak krigen ? De sier han er en sterk kandidat til fredsprisen på grunn av det. Paven er et vidunderlig menneske som står mange meget kjært. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.