Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så godt å få melding fra deg akkurat nå!! Joda, jeg er her.....men har ikke vært her så mye den siste tiden. Begynner å bli ordentlig lei nå. Det nærmer seg 1 år siden våre papirer ble sendt Colombia, og fortsatt ikke distrikt. Iflg. AF's sider er det nå kun 1 famile fra 2002 som venter på distrikt, så da må jo det være oss. Det er jo veldig hyggelig at det går raskere for andre, men jeg blir litt oppgitt og nedfor likevel. Vil helst være positiv og optimistisk, men har ikke helt dagen i dag! Det var derfor så utrolig godt å bli etterlyst av deg akkurat i dag!!!

Det er lite sannsynlig at det blir tur for oss dette året. Siste utreise til Colombia er ca 15. november, og det går nok ikke. Har slått meg til ro med det, men det hadde vært OK å få distrikt nå likevel.

Hvordan går det med dere? Leste at dere får henne 20. oktober.....så utrolig deilig!! Skal dere bo på "vårt" hotell?

Mange klemmer til deg, peetmor.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121798-ketty/#findComment-737668
Del på andre sider

Lurer på det samme som peetmor. Er du blitt helt borte fra DOL?

Håper dere har fått gode nyheter siden sist!!

Klem fra

Hei, til deg også!

Neida, ingen nyheter her. Leser på AF sine sider at kun 1 familie fra 2002 venter på distrikt. Har dere hørt noe?

Vi har slått oss til ro med at det ikke blir Colombiatur i år. Iflg. AF kommer det erfaringsmessig mange tildelinger på høsten. Siste utreise Colombia er ca 15. november (noe senere for "raske" distrikt). Vi håper nå på tildeling før jul, og reise i slutten av januar.

Jeg har holdt meg litt borte fra DOL den siste tiden, men i dag måtte jeg innom. Det var utrolig godt å bli etterlyst her......vi føler oss jo litt glemt hos ICBF.

Vi får holde sammen, Colombiamamma....kanskje er det vi som skal på tur sammen??!

Har du fått mailen min forresten? Du overrasket jo meg med mail (via nicklisten?).

Mange venteklemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121798-ketty/#findComment-737678
Del på andre sider

Så godt å få melding fra deg akkurat nå!! Joda, jeg er her.....men har ikke vært her så mye den siste tiden. Begynner å bli ordentlig lei nå. Det nærmer seg 1 år siden våre papirer ble sendt Colombia, og fortsatt ikke distrikt. Iflg. AF's sider er det nå kun 1 famile fra 2002 som venter på distrikt, så da må jo det være oss. Det er jo veldig hyggelig at det går raskere for andre, men jeg blir litt oppgitt og nedfor likevel. Vil helst være positiv og optimistisk, men har ikke helt dagen i dag! Det var derfor så utrolig godt å bli etterlyst av deg akkurat i dag!!!

Det er lite sannsynlig at det blir tur for oss dette året. Siste utreise til Colombia er ca 15. november, og det går nok ikke. Har slått meg til ro med det, men det hadde vært OK å få distrikt nå likevel.

Hvordan går det med dere? Leste at dere får henne 20. oktober.....så utrolig deilig!! Skal dere bo på "vårt" hotell?

Mange klemmer til deg, peetmor.

Godt å se deg igjen, savner jo de varme svarene dine da vet du. Sender deg en mail i løpet av helga (c:

Men vi reiser 17 og overtagelse den 20 okt (c:

Tenker veldig på deg/dere og pssst det er bare 3 okt i dag (c:

Vi tastes!

Stor helgeklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121798-ketty/#findComment-737708
Del på andre sider

Colombiamamma

Hei, til deg også!

Neida, ingen nyheter her. Leser på AF sine sider at kun 1 familie fra 2002 venter på distrikt. Har dere hørt noe?

Vi har slått oss til ro med at det ikke blir Colombiatur i år. Iflg. AF kommer det erfaringsmessig mange tildelinger på høsten. Siste utreise Colombia er ca 15. november (noe senere for "raske" distrikt). Vi håper nå på tildeling før jul, og reise i slutten av januar.

Jeg har holdt meg litt borte fra DOL den siste tiden, men i dag måtte jeg innom. Det var utrolig godt å bli etterlyst her......vi føler oss jo litt glemt hos ICBF.

Vi får holde sammen, Colombiamamma....kanskje er det vi som skal på tur sammen??!

Har du fått mailen min forresten? Du overrasket jo meg med mail (via nicklisten?).

Mange venteklemmer fra

Hei Ketty :-)

Har fått mailen, men får ikke svart deg. Får bare mailen i retur. Har du en annen mail adresse du kan legge ut her?

Nydelig gutt du har :-)

Når det gjelder distrikt; så har vi ikke hørt noe, så en av oss for en hyggelig melding snart fra AF. Visst ikke er vi to som ikke har fått distrikt enda.

XXXXXXXXX

Du burde få distrikt først, siden du har ventet lengst. Men kunne gjerne tenke meg at vi også snart fikk nytt distrikt.

Vi sees i Colombia FØR jul :-))

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121798-ketty/#findComment-737767
Del på andre sider

Annonse

Colombiamamma

Hei, til deg også!

Mange venteklemmer fra

Har sendt deg en IM fra Nicklisten :-) Den andre kommer bare i retur.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121798-ketty/#findComment-737776
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...