Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen!

Jeg snakket med AF forrige uke, og hun fortalte da at ca 15. november er siste utreise til Colombia. Dersom man skal til et erfaringsmessig "raskt" distrikt, kan man få reise inntil i slutten av november.

Vi venter fortsatt på distrikt, så for oss er det lite sannsynlig med reise i år. Det blir jo annerledes med dere som kun venter på tildelingen. Vi sendte papirene til Colombia i oktober i fjor, og var helt sikre på at vi skulle bli fire i.l.a 2003.

Jeg håper at dere får gladmeldingen snart!

Klem

Annonse

Colombiamamma

Er det sånn at alt er stille i Colombia i løpet av rettsferien sånn at man ikke kan risikere å få distrikt en gang?

Det var noen familier som ble godkjente og fikk distrikt i rettsferien i fjor, så det er sikkert også mulig i år. Tror ikke alle i ICBF tar ferie samtidig. Bare domsstolene stenger slik jeg har forstått det.

Så alt er ikke stille :-)

Ja, det sier at AF ikke sende nedover noen etter den 15. november.

Colombia har rettferie fra 15. november og til rundt 20. januar.

Med vennlig hilsen

Beklager, jeg skrev feil.

Jeg mente fra 15. desember og til ca. 20 januar :-))))

Men som de andre skriver, man kan få tideling selv om de ikke sender nedover familier i denne perioden. Da må man vare vente litt lengre med å få reise.

Bekalger igjen for at jeg har feilinformer dere :-)))))

Med vennlig hilsen

Gjest finnmarking

Hei på dere. Det er første gang jeg skriver inn her. Har vært smugleser i mange måneder. Vi er godt i gang med adopsjonsprosessen. Papirene våre har vært hos BUFA i 2 mnd. Håper snart på svar. Når fortalte dere om adopsjonen til familie og venner. Er litt usikker der... Foreldrene våre vet det, men ikke noen flere.

Hei på dere. Det er første gang jeg skriver inn her. Har vært smugleser i mange måneder. Vi er godt i gang med adopsjonsprosessen. Papirene våre har vært hos BUFA i 2 mnd. Håper snart på svar. Når fortalte dere om adopsjonen til familie og venner. Er litt usikker der... Foreldrene våre vet det, men ikke noen flere.

Hei finnmarkingen.

Velkommen her på Dol.

Vi sa ingen ting før vi hadde bilde og visste hva tid vi skulle reise. Kun foreldre visste noe, uten om de som skrev vennanbefalinger for oss.

Dette var første gang vi addopterte. Denne gangen har vi sagt det til noen da vi fikk distrikt.

Dette må du gjøre slik som er best for dere.

Dere blir spesialister i å vente, vente og vente.

hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...