Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Takk for rådene jeg har fått! Det er 1000 grunner til at man kan føle seg deprimert, ting man har sett eller opplevd.Ting man har gjort elle skulle ha gjort, arv, gener og 1000 ting til.

Litt uheldig at jeg skulle få det slik, nå som vi gledet oss til å søke om ny adopsjon. Jeg har en utrolig flott mann som elsker meg veldig høyt, og en sønn som er alt for oss begge.

Vi får gi oss litt tid, forhåpentlig vis så vil alt gå bra til sist, og vi vil oppleve å bli foreldre nok en gang.

Det er mange krav som stilles til dem som ønsker å adoptere. Jeg er helt enig i at det er det rette.

Nå håper jeg bare at dere ikke ser på meg som ei gæern skrulle som ønsker seg barn. Jeg er vanligvis like normale som alle andre, men ikke alle perioder i livet er like. Jeg er i en litt gromsete fase akkurat nå.

Takk for gode råd og forståelse

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121845-takk-for-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja hvem har ikke grumsete faser fra tid til annen... Vi har bare forskjellig bagasje, forskjellige måter å reagere og bearbeide dem på.

Jeg synes du har meget reflekterte tanker om egen situasjon. Skjønner veldig godt ditt ønske om et barn til og håper du får den hjelp du trenger til å komme ovenpå igjen.

En annen sak er at lykken ikke ligger i en stor familie. Kanskje det å ha det ene barnet å verne om er det mest riktige for noen. Håper ikke du oppfatter meg som negativ, men jeg mener det faktisk slik.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121845-takk-for-r%C3%A5d/#findComment-738182
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...