Gjest snilt lite beist Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har vært innlagt i snart 4 uker og har i nærmere 3 av dem brukt 1 mg fluanxol + 100 +50 mg zoloft. Dette virker som en god kombinasjon. Denne gangen har jeg opplevd psykehuset som en resurss i mot settning til hva jeg gjorde tidligere. Ante ikke at fluanxol kunne benyttes mot bpf før legen foreslo det. Har til dags dato ikke fått noen bivirkninger av fluanxol'en. Har gått ned 5 kg under oppholdet og skal snart over på åpen før det bærer til trøndelag for bedre( håper jeg) oppfølging...få ting litt på avstand. Nå lurer jeg egentlig bare på om fluanxol har noen "langtidsbivirkninger" som ikke står oppnevnt i felleskatalogen? Er det ok å bruke sammen med andre medisiner som f.eks sobril, tramadol og apodorm, for en kort periode?Hva slags interaksjoner kan de gi? Jeg skrev tidligere under nicket firebird, men har nå skiftet, som du vil se under.... På forhånd takk for svar. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/121868-nhd-fluanxol-mot-bpf/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.