Gå til innhold

Tenk i dag er det 1 år siden...

Anbefalte innlegg

...vi landet på Gardermoen som fem i familien. For en dag!! Så slitne vi alle var, og så lykkelige...

Mange kjenner sikkert igjen denne følelsen. Først en uke med fam i Bangkok, så første møte og programmet med Holt, og tilslutt en flott "blikjent og kose oss alle" uke i Hua Hin. Den beste reisen og opplevelsen vi noen gang kommer til å ha i vårt minne. Tenk hvilken utvikling lillebror har hatt dette året. Så mye nytt av alt. Å se på han nå så virker det som om han har vært her hele tiden. En deilig liten trassen og oppfinnsom sunn krabat.

Måtte bare fortelle om denne dagen til dere. Det har vært mange viktige datoer og mange dager med mye følelser gjennom hele denne "hentereisen" som var for et år siden.

Nå blir han snart 3 år..neste søndag! Begynner å bli stor gutt. (ihvertfall syns han det noen ganger *smil*)

Lykke til alle som venter på å hente sitt barn, og gratulerer alle som har kommet et steg videre.

Ha en videre fin helg!

Hilsen en litt sentimental

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121902-tenk-i-dag-er-det-1-%C3%A5r-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tida går utrolig fort, maas. Synes også det er rart at dere har vært hjemme et år allerede. Husker hvor glad jeg var på deres vegne når dere fikk reise... samtidig som tvilen var tung å bære. vi hadde ventet på vår gullklump bare et par måneder på den tiden, men jeg syntes vi hadde ventet fryktelig lenge (selvsagt:-)

Og tenk, nå sitter vi med verdens deiligste thai-prins begge to.

Må bare innrømme at jeg er svært dårlig til å huske på dette med merkedager. Når jeg leser om dere andre som nevner ett år siden bufa-godkjenning og ett år siden ditt og datt... så blir jeg litt forferdet over meg selv. Jeg må tenke meg om _mange_ ganger før jeg husker dato for de ulike hendelsene, selv om det er det aller største som har skjedd i livet vårt. det har kanskje litt å gjøre med det at ting er veldig travelt og at jeg har blitt veldig flink til å leve nuet, kose meg over alle hverdagslige hendelser. Synes det er en fantastisk tid å kunne gå hjemme med småtten, å kunne leve uten å ta hensyn til klokka og bare kose oss og gjøre akkurat hva vi vil..

Og så gleder jeg meg voldsomt til en Oslo-tur til helga, hvor vi får treffe flere thai-sjarmtroll:-)

Men gratulerer så mye med dagen! Bare nyt den i fulle drag. Og du, du har lov å være så sentimental du bare vil, bare så det er sagt:-)

Tida går utrolig fort, maas. Synes også det er rart at dere har vært hjemme et år allerede. Husker hvor glad jeg var på deres vegne når dere fikk reise... samtidig som tvilen var tung å bære. vi hadde ventet på vår gullklump bare et par måneder på den tiden, men jeg syntes vi hadde ventet fryktelig lenge (selvsagt:-)

Og tenk, nå sitter vi med verdens deiligste thai-prins begge to.

Må bare innrømme at jeg er svært dårlig til å huske på dette med merkedager. Når jeg leser om dere andre som nevner ett år siden bufa-godkjenning og ett år siden ditt og datt... så blir jeg litt forferdet over meg selv. Jeg må tenke meg om _mange_ ganger før jeg husker dato for de ulike hendelsene, selv om det er det aller største som har skjedd i livet vårt. det har kanskje litt å gjøre med det at ting er veldig travelt og at jeg har blitt veldig flink til å leve nuet, kose meg over alle hverdagslige hendelser. Synes det er en fantastisk tid å kunne gå hjemme med småtten, å kunne leve uten å ta hensyn til klokka og bare kose oss og gjøre akkurat hva vi vil..

Og så gleder jeg meg voldsomt til en Oslo-tur til helga, hvor vi får treffe flere thai-sjarmtroll:-)

Men gratulerer så mye med dagen! Bare nyt den i fulle drag. Og du, du har lov å være så sentimental du bare vil, bare så det er sagt:-)

Takk, takk.. bare vent til det har gått et år siden hentereise så kommer du og til å huske det:-) Det bare sitter som klistret da det nærmer seg.. Men ja, du er så flink til å leve i nuet, det er ikke jeg. Stresser fælt med å tenke på alt som har vært og fæl til å tenke fremover. Det er en uting. Derfor har jeg nå begynt på kurs i "oppmerksomhets trening" for å lære meg mer "å være tilstede". Kjempe spennende. Skremmende hvor lite man egentlig er tilstede i situasjonene. Så jeg er blitt allerede flinkere til å innhente meg selv. Nok om det.

Gleder meg og stort til at dere kommer i lillebror's før bursdag, med to deilige "hjemmelagde", og resten thai og colombia barn. Blir moro. Vi ses da

Gratulerer med dagen!

I dag har vi også et ettårsjubileum; Det er ett år siden vi ble godkjent i BUFA for nr. 2, og allerede har Lillebror vært hos oss i mer enn tre måneder.

Ja, det er og en merkedag. Tenk at det er 1 år. husker jeg så det da jeg kom hjem ifjor, og at dere allerede har vært hjemme så lenge. Deilig at det gikk så fort.

Ja, det med Bufa dag er og spesiellt her. For vi fikk Bufa gokj på samme dag som vår lillebror ble 1 år, altså 12.okt 2001. Da visste vi jo ikke at lillebror hadde bursdag akkurat på denne dagen. Min mann har og bursdag 12.okt, så denne egentlig kjedelige høstdagen ble veldig spesiell etterhvert. Og nå er det en kjempe stor dag for oss.

Vi kjenne forøvrig reisefølge deres. Var igjen på besøk hos dem på fredag. Kjempekoselig. De bor på samme sted som oss. Moro. Skulle hilse neste gang jeg var i kontakt med deg, så jeg gjør det nå jeg.

Ha en deilig søndag.

Klemmer fra

Annonse

Gratulerer med vel overstått ettårsdag for lillebrors hjemkomst!!! Og gratulerer med 3 års dagen neste uke, da blir han jo STOR, vet du!

Vi skal feire vår 4 åring samme dag, samt 6 års jubileum for storebrors hjemkomst...

Hilsener fra

Takk takk. Og gratulerer dere og. Når har deres 4 åring bursdag? Den 12. eller skal dere bare feire den da? Er det datter eller sønn? Tenk at dere samtidig har 6 år siden dere hentet første gang. Regner med at dere og husker det som det var i går :-)

Ja, nå skal vi ut å rydde i hagen for å bli ferdig til snøen kommer, ifjor kom den jo på denne tida allerede her nede. Tidlig, men alltid moro for barna spes da snøen faller for første gang.

Kos dere i dag!

Klemmer fra

Ja, det er og en merkedag. Tenk at det er 1 år. husker jeg så det da jeg kom hjem ifjor, og at dere allerede har vært hjemme så lenge. Deilig at det gikk så fort.

Ja, det med Bufa dag er og spesiellt her. For vi fikk Bufa gokj på samme dag som vår lillebror ble 1 år, altså 12.okt 2001. Da visste vi jo ikke at lillebror hadde bursdag akkurat på denne dagen. Min mann har og bursdag 12.okt, så denne egentlig kjedelige høstdagen ble veldig spesiell etterhvert. Og nå er det en kjempe stor dag for oss.

Vi kjenne forøvrig reisefølge deres. Var igjen på besøk hos dem på fredag. Kjempekoselig. De bor på samme sted som oss. Moro. Skulle hilse neste gang jeg var i kontakt med deg, så jeg gjør det nå jeg.

Ha en deilig søndag.

Klemmer fra

...så mye på etterskudd!!! Vi har jo vært borte i helgen, og derfor leste jeg ikke dette før nå. Skjønner godt du er sentimental! Sånn er jeg og. Tiden og dagene flyr... Tenk, nå begynner dere å oppleve ting med minsten for ANDRE gang! Utrolig...

Gleder oss til å se dere snart igjen :o)))

Nå må en arbeidende minimann-mamma hoppe til køys. Har min fjerde arbeidsdag etter permisjonen i morgen. Overgangen er unektelig litt hard ;-)

Stor søndagskveldklem,

Gjest ChiengMai

Ha en deilig søndag.

Klemmer fra

Tusen takk for hilsenen! Ved anledning får du hilse tilbake og si at brev er på vei i løpet av få dager.

En treg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...