Gjest liste Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Jeg trenger en som er oppdatert. Liste over dem med driftsavtale. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Du kan se i Gule sider. Det står klinisk psykolog eller noe i den retningen ved dem som har avtale. Ellers tar du en telefon og spør vedkommende. De gir deg svar på hvordan du finner fram. 0 Siter
Gjest Windsong Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Du kan se i Gule sider. Det står klinisk psykolog eller noe i den retningen ved dem som har avtale. Ellers tar du en telefon og spør vedkommende. De gir deg svar på hvordan du finner fram. Fastleger pleier vanligvis å ha en liste over de psykologer som har driftsavtale. Fikk i alle fall en slik liste hos min fastlege i Bærum. 0 Siter
rodell Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Kommunen har en slik liste, men jeg husker ikke nummeret for å få den tilsendt. Derimot vet jeg at Ryen Distriktspsykiatriske Poliklinikk (DPS) har listen, tlf: 22088900 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.