Gå til innhold

Hilsen fra 2 smaa kinajenter m/ fam. paa Tenerife.

Anbefalte innlegg

Gjest rao + kanne

Hallo folkens.

Vi koser oss i 30 graders varme og er glad for at det ikke var saa varmt naar vi var i kina i oktober i fjor. Smaajentene koser seg sammen , og det gjor storesosken og foreldre ogsaa.

Vi er glad for at vi reiste hjem fra kina med 1 aaringer istedet for 2 nesten toaaringer. med forsinkelse og paafolgende mellomlanding ble det 19 timer fra vi reiste hjemmefra til vi var i seng kl 05.30 paa tenerife.

Det er kjempekoselig aa vaere paa tur sammen igjen. absolutt en god ide aa reise sammen.

som hjemme faar smaajentene mye oppmerksomhet, men alt er bare positivt.

ha det fint alle dere der hjemme i hostregnet :-)

Mange VARME klemmer fra

Fortsetter under...

Gjest kinamamsen

Kos dere på Tenerife alle sammen! Vi har også vært så heldig å få gode venner gjennom adopsjonsreisene våre, og den ene fam. var vi på tur til sydligere breddegrader sammen med senere (mri som var aktiv her tidligere). Vi har nå en jente hver i 2. klasse og hver vår på 4 og snart 5 år. De er veldig gode venner alle fire og har stor glede av hverandre. Vi var på vår første tur med våre toåringer i jan. 1998 til Lanzarote. Det var også en hektisk reise -faktisk mere hektisk enn hentereisen da de var ett år....! MEN, moro var det !

Feriehilsen fra

Hei!

Høres virkelig ut som dere har det helt toppers:o)

Hils jentene fra meg.

Sender tekst melding om noe plutselig skulle skje, men i så fall blir jeg tatt skikklig på senga. Nå er jeg fult og helt overbevist om november.

Vi snakkes når du kommer hjem, Rao.

KOOOOOOOOOS dere masse,masse

Klem fra en misunnlig

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...