Gjest on and off dol'er Skrevet 5. oktober 2003 Skrevet 5. oktober 2003 Bare hyggelig. (mumler i skjegget; hvem var dèt og hva mente vedkommede???) Om du hadde vært det jeg trodde, så ville du forstått. *trøster deg med at man skal ikke vite alt her i livet* ...ei heller hvem jeg er 0 Siter
Gjest Sarkofag Skrevet 5. oktober 2003 Skrevet 5. oktober 2003 Bare hyggelig. (mumler i skjegget; hvem var dèt og hva mente vedkommede???) Har du skjegg, eller har du ikke skjegg?!? 0 Siter
Iznowgood Skrevet 5. oktober 2003 Skrevet 5. oktober 2003 Har du skjegg, eller har du ikke skjegg?!? Jeg har ikke det. 0 Siter
Gjest on and off dol'er Skrevet 5. oktober 2003 Skrevet 5. oktober 2003 Jeg har ikke det. det var da voldsomt så nysgjerrige vi var på deg 0 Siter
Gjest lipgloss Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 En eller annen fin lipgloss.. bruker ikke så ofte, men liker dem godt:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.