dolianer Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Nå er han her igjen. La Webmaster ta seg av ham, slik avtalen er. 0 Siter
snø Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Enig! Det er til tider vanskelig å la være å svare ham, når innleggene hans ligger der og frister.... ;o) Beste hilsen fra 0 Siter
Mamta Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Det er til tider vanskelig å la være å svare ham, når innleggene hans ligger der og frister.... ;o) Beste hilsen fra Jepp! Enig med du. ;-) 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Det er til tider vanskelig å la være å svare ham, når innleggene hans ligger der og frister.... ;o) Beste hilsen fra Du har blitt veldig flink til å motstå fristelsen da :-) Dessverre har vi ikke alltid anledning til å overvåke forumet i den grad at innleggene umiddelbart blir slettet. 0 Siter
Gjest kinamamsen Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Det er til tider vanskelig å la være å svare ham, når innleggene hans ligger der og frister.... ;o) Beste hilsen fra Skjønner deg godt for det virker som du er populær å angripe. Jeg stiller hverken din evne til å være mor eller din IQ i tvil - bare så det er sagt ) Synes du har vært veldig flink og taus i det siste; men det er med meg som med flere andre her på forumet; det holder hardt til tider å la vær å svare! 0 Siter
ColPappa Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Du har blitt veldig flink til å motstå fristelsen da :-) Dessverre har vi ikke alltid anledning til å overvåke forumet i den grad at innleggene umiddelbart blir slettet. Vil det si at du vil ha en mail til [email protected] når det skjer? 0 Siter
dolianer Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Skrevet 6. oktober 2003 Vil det si at du vil ha en mail til [email protected] når det skjer? Tror det er lurt at vi gjør det, slik jeg gjorde denne gang. Da blir Webmaster opps på problemet fortere, og kommer oss til unnsetning. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Vil det si at du vil ha en mail til [email protected] når det skjer? Vil gjerne ha mail:-) 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Tror det er lurt at vi gjør det, slik jeg gjorde denne gang. Da blir Webmaster opps på problemet fortere, og kommer oss til unnsetning. Det vi sjekker oftest er webmastermailen og webmasterforumet. Men det kan i tillegg av og til være greit i forhold til andre brukere å legge inn en oppfordring om å ikke svare kverulanter her inne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.