Gå til innhold

Ikke svar kverulanten vår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er han her igjen. La Webmaster ta seg av ham, slik avtalen er.

Skrevet

Enig!

Det er til tider vanskelig å la være å svare ham, når innleggene hans ligger der og frister.... ;o)

Beste hilsen fra

Skrevet

Det er til tider vanskelig å la være å svare ham, når innleggene hans ligger der og frister.... ;o)

Beste hilsen fra

Jepp! Enig med du. ;-)

Gjest Moderator
Skrevet

Beste hilsen fra

Du har blitt veldig flink til å motstå fristelsen da :-)

Dessverre har vi ikke alltid anledning til å overvåke forumet i den grad at innleggene umiddelbart blir slettet.

Gjest kinamamsen
Skrevet

Beste hilsen fra

Skjønner deg godt for det virker som du er populær å angripe. Jeg stiller hverken din evne til å være mor eller din IQ i tvil - bare så det er sagt :o)

Synes du har vært veldig flink og taus i det siste; men det er med meg som med flere andre her på forumet; det holder hardt til tider å la vær å svare!

Skrevet

Du har blitt veldig flink til å motstå fristelsen da :-)

Dessverre har vi ikke alltid anledning til å overvåke forumet i den grad at innleggene umiddelbart blir slettet.

Vil det si at du vil ha en mail til [email protected] når det skjer?

Skrevet

Vil det si at du vil ha en mail til [email protected] når det skjer?

Tror det er lurt at vi gjør det, slik jeg gjorde denne gang. Da blir Webmaster opps på problemet fortere, og kommer oss til unnsetning.

Gjest Moderator
Skrevet

Tror det er lurt at vi gjør det, slik jeg gjorde denne gang. Da blir Webmaster opps på problemet fortere, og kommer oss til unnsetning.

Det vi sjekker oftest er webmastermailen og webmasterforumet. Men det kan i tillegg av og til være greit i forhold til andre brukere å legge inn en oppfordring om å ikke svare kverulanter her inne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...