Gjest Hisel Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Etter fettsuging av puppene, blir det ikke hengepupper da? Gjorde dere noe for at de ikke skulle bli hengepupper? Hvor mye fettsugde dere? 0 Siter
soleil Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg tror det vanlige er å foreta noe som kalles brystreduksjon. Tror ikke det er det samme som fettsuging. 0 Siter
Gjest Hisel Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg tror det vanlige er å foreta noe som kalles brystreduksjon. Tror ikke det er det samme som fettsuging. Jeg vet det og jeg vet fettsuging ikke er vanlig. Er berre nyskjerrig på det med hengepuppene 0 Siter
Florence Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Fettsuging av bryster er en teknikk for å redusere noe på størrelsen av brystene ved å fjerne fett uten at man får arr.Tviler på at brystene henger så mye mer enn de antakelig gjør allerede (siden man ønsker å redusere størrelsen på brystene, mener jeg). Teknikken egner seg best for normalvektige. Jeg vil tro at teknikken oftest benyttes for å fjerne bryster på menn. For kvinner vil jeg tro at det er mer "vanlig" å fjerne fett mellom armen og brystet og hvis brystreduksjon først er "nødvendig" så kreves mer omfattende operasjon (som medfører arr). 0 Siter
Florence Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Fettsuging av bryster er en teknikk for å redusere noe på størrelsen av brystene ved å fjerne fett uten at man får arr.Tviler på at brystene henger så mye mer enn de antakelig gjør allerede (siden man ønsker å redusere størrelsen på brystene, mener jeg). Teknikken egner seg best for normalvektige. Jeg vil tro at teknikken oftest benyttes for å fjerne bryster på menn. For kvinner vil jeg tro at det er mer "vanlig" å fjerne fett mellom armen og brystet og hvis brystreduksjon først er "nødvendig" så kreves mer omfattende operasjon (som medfører arr). Fant følgende informasjon www.idunnplastikkirurgi.no: Med årene erstattes mye av kjertelvevet av fettvev. Hos enkelte kvinner etter overgangsalderen vil mye av brystene bestå av rent fett. Her kan vi utføre en betydelig reduksjon ved ren fettsuging uten å skjære i det hele tatt. Med en slik metode kan vi ikke gi brystet en spenstig og ungdommelig form, men vi kan i betydelig grad redusere tyngden på en skånsom og enkel måte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.