Gå til innhold

Ventetid på barnevernet.....

Anbefalte innlegg

Ja, da møtte vi den første venteperioden da!!

Fikk litt inntrykk av at da jeg snakket med barnevernet før høstferien så hadde de ganske god kapasitet for øyeblikket. I min fantasi så begynte jeg å fable om at vi kanskje skulle starte allerede nå i oktober.

De ringte fra barnevernet og ga beskjed om at de ikke kunne starte med oss før ved nyttårstider - de hadde allerede 4 andre prosesser for øyeblikket. Synes jo egentlig at det er veldig greit at de gir oss en oppstartsdato, selv om det er litt frem i tid (utålmodig jeg nei :-)) )

Når de går i gang så har de hvertfall prioritet og bruker bare ca 2 måneder - det er jo veldig bra da !!

Kanskje vi da har ferdig utredet i begynnelsen av mars!! - så BUFA godkjenning ca juli måned. Det betyr faktisk at KANSKJE høsten 2005 så er vi på hentereise til Kina :-))

Det høres ganske greit ut det!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122207-ventetid-p%C3%A5-barnevernet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...