Gå til innhold

Til webmaster & andre........

Gjest skal kanskje snart søke.....

Anbefalte innlegg

Gjest skal kanskje snart søke.....

Leste tidligere i sommer her på dol om noen som skulle på hentereise til Thailand, men så var de blitt gravid(e). Dilemmaet dreide seg om de skulle stoppe adopsjonen, eller hente barnet som planlagt og "late som ingenting".

Jeg vet ikke hva som ble konklusjonen, og det er heller ikke poenget her.

Men: Noen stilte et spørsmål vedr. denne saken på Verdens Barn sine sider. VB svarte noe slikt som at de også hadde fått med seg saken fra dol, og etter konf. BUFA hadde de besluttet å sette i gang undersøkelser for å finne ut hvem familien kunne være, og umiddelbart få stoppet adopsjonen.

Jeg lurer på:

Er vi ikke anonyme her, vil webmaster oppgi identiteten vår feks til VB dersom det er gode grunner for det - og har webmaster/dol i så fall myndighet til å avgjøre hva som kvalifiserer som "god grunn" ?

Det andre jeg lurer på, er: Er det ikke litt underlig at adopsjonsforeningene har "spioner" her og velger å agere på bakgrunn av et slikt innlegg ? I så fall setter de lokk på muligheten for å "lufte alt" uten å måtte frykte sanksjoner. Slik "lufting" er jo også ofte et skritt på veien for å få orden på sine egne tanker, og da ender man kanskje opp med å gjøre "det rette".

Dersom "spionvirksomheten" fører til at folk slutter å fortelle om viktige saker, risikerer VB å ødelegge for både seg selv, og ikke minst for barna.

Og for den saks skyld kan det jo være "ikke reelle"/useriøse innlegg her, som VB og Adposjonsforum reagerer på.

Ikke misforstå: Dette er ikke ment som et forsvar for å skjule viktig informasjon fra adopsjonsmyndighetene. Men det virker noe uredelig å "spionere" på mennesker som lufter tankene sine her på dol. Det synes i alle fall jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122214-til-webmaster-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

dette er en åpen debattside på nettet, og jeg synes ikke det er det minste rart om ansatte i de ulike adopsjonsforeningene leser innlegg her. Å kalle det "spionering" og lese på en åpen webside synes jeg er litt vel drøyt.

Det var vel jeg som i utgangspunktet sa at jeg vet at ansatte i AF leser innlegg her. Det betyr ikke at jeg aner hvor ofte de leser her, og om alle gjør det, bare så det er sagt. Men jeg er ikke i tvil om at det leses her :-))

Jeg tror de fleste av oss hadde fulgt med om det var en webside som lå så tett opp til vårt arbeids- og interessefelt som det denne siden gjør til adopsjonsorganiasasjonenes arbeid.

Så moralen må være - ikke skriv noe her som ikke tåler dagens lys. Ønsker du å diskutere slike ting, bør det skje på websider med adgangskontroll. De finnes de også :-))

Ellers er jeg "smertelig" klar over at de som behandler mine saker i AF ganske så sikkert kan identifisere meg her inne, men i og med at jeg ikke skriver noe jeg ikke kan stå for "i virkelighetens verden", så har jeg ingen problemer med det. Hvor vidt ansatte i min adopsjonsforening måtte være enig i mine synspunkter og meninger, gir jeg katta i, så lenge _jeg_ står for det jeg skriver :-)

Jeg synes ingen skal være redde for å skrive her. Men huske at dette er en ÅPEN diskusjonsside, hvor ALLE har tilgang - enten de jobber i adopsjonsforeningene, på sosialkontor, i BUFA, eller hvor som helst ellers.

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122214-til-webmaster-andre/#findComment-739992
Del på andre sider

Colombiamamma

Tror det er viktig som snø sier. Skriv bare det man synest er greit adopsjonsforeningen vet. Også anonyme innlegg kan webmaster finne ut hvem er, så man er aldri helt trygge på nettet.

Dette er et flott forum, og håper du likevel bestemmer deg for å bruke det.:-)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122214-til-webmaster-andre/#findComment-740004
Del på andre sider

Heia

Det er klart at foreningene leser det som blir formidlet her.

Tror nok de river seg i håret for å kunne delta også (c: men de har heldigvis mye annet å holde på med.....

Har veldig tro på det snø skriver at vi må kunne stå for det vi skriver her.

Dette er et åpent diskusjonsforum og som snø skriver så er vi veldig lett å identifisere da vi skriver forening,tildelingsdato,land, alder osv. Hvis foreningene skulle ha noe interesse for å finne ut av hvem vi er, noe jeg ikke har særlig tror på.

Men jeg skjønner usikkerheten som kommer etter slike saker.....vi fortsetter som før!

Vennlig hilsen ei veldig reiseklar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122214-til-webmaster-andre/#findComment-740005
Del på andre sider

Hvis du går inn og leser på linken under, vil du se at VB _ikke_ sier noe om at de har fått kjennskap til saken gjennom DOL. http://www.verdensbarn.no/visquestion.php?id=420

Når det er sagt, så finner heller ikke jeg det underlig om ansatte fra adopsjonsorganisasjonene leser på nettsider som omhandler adopsjon, inkl. DOL, i den grad de har anledning til det.

Hvis man ønsker å lufte nærgående spørsmål vedr. adopsjon, tror jeg man gjør klokest i å ta det opp i en mindre sammenheng. I slike tilfeller mener jeg lokalavdelingen kan ha en viktig funksjon.

Hilsener fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122214-til-webmaster-andre/#findComment-740064
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Dette er et åpent nettsted, og hvem som vil har faktisk adgang til å lese/skrive her. Det er ikke slik at DOL er stengt eller forbudt for mennesker som jobber med adopsjon til daglig. Som flere her påpeker vil jeg anse det som naturlig at foreningene følger litt med på det som skrives her, her blir f.eks lagt ut temmelig mange rykter innimellom. Å samtidig tro at de bryr seg om hva slags personlige meninger vi har om ditt eller datt tror jeg rett å slett er å gjøre oss selv mer interessante enn vi faktisk er for dem. :-)

Slik jeg kjenner lovene som omhandler internett, så vil jeg tro at eierne av dette forumet ikke har lov til å oppgi identiteten til brukerne sine uten at de blir dømt til å gjøre det. Om det var praksis å oppgi dette, så måtte det komme klart frem. Det ville like fullt være ulovlig, faktisk.

Så lenge vi som brukere ikke skriver noen opplysninger om oss selv angående hvor vi er fra, land vi skal adoptere fra, tildelingstidspunkt osv så kan ingen finne ut hvem vi er. Men foreningene vet jo hvem som til enhver tid får både tildeling og reisebeskjeder, så det er klart de kan finne ut hvem vi er hvis vi legger ut meldinger som helt klart strider mot adopsjonslovgivningen slik den nevnte graviditeten klart gjør _så_fremst_ opplysningene ikke er anonymisert veldig.

Kan jo nevnte at når det gjelder Thailand, så er det få som får reisebeskjed/venter reisebeskjed til enhver tid, så da blir regnestykket enkelt. Selv på Kina vil jeg tro det ikke er problemer for foreningene å holde oversikten her inne - hvis de vil. Ting som dette er nok greit å ha i bakhodet når vi skriver her inne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122214-til-webmaster-andre/#findComment-740101
Del på andre sider

Annonse

Bare noe som slo meg - jeg vet jo ikke noe om sånt....

Kan man ikke adoptere om man selv blir gravid? Det høres jo passe sykt ut.

Jeg stusset også på det der... høres ut som det er en alvorlig forbrytelse og et seriøst overgrep mot noen å være gravid OG adopsjonssøker (hvis det er rette begrepet).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122214-til-webmaster-andre/#findComment-740115
Del på andre sider

Jeg stusset også på det der... høres ut som det er en alvorlig forbrytelse og et seriøst overgrep mot noen å være gravid OG adopsjonssøker (hvis det er rette begrepet).

Hei,

Man kan ikke både være gravid og adoptere samtidig, men man kan gjøre begge deler i tur og orden.

Årsaken til at man ikke skal være gravid når man adopterer bunner vel (veldig forenklet) i all hovedsak i at det er krevende å adoptere (og å føde!!), og at det adopterte barnet i tiden etter at det kommer hjem skal få all den oppmerksomheten barnet trenger, og ikke måtte "konkurrere" om oppmerksomheten med et lite spedbarn.

Å ha et lite (eller større!!) adoptert barn som skal knytte seg til sine nye foreldre, samtidig som de nybakte foreldrene har en liten baby som må ammes, og krever så mye oppmerksomhet som en liten baby krever, er ikke bra - verken for det adopterte barnet eller babyen!

Derfor sier adopsjonslovgigingen helt klart at man IKKE kan adoptere når man er gravid, og at det barnet man har fra før (adoptert eller egenfødt) skal være 2 år før neste barn kommer. Så kan man jo diskutere om 2-års reglen er for streng :-)

Hovedsaken er at det å få barn er krevende, og det å få adoptivbarn kan være enda mer krevende. Og da bør man kunne rette mest mulig av sin oppmerksomhet mot det adopterte barnet. Noe som jeg vil tro vil være vanskelig om man har en nyfødt baby på armen....

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122214-til-webmaster-andre/#findComment-740127
Del på andre sider

Ja, og det slo meg som at ER man gravis så ØNSKES ikke adoptivbarnet?!?!?!

Jeg kjenner da flere familier hvor det er både adopterte og "egenproduserte"?

Hei, forresten, favn - lenge siden sist- skulle ha skrevet til deg for lengst! *s*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122214-til-webmaster-andre/#findComment-740187
Del på andre sider

Hei,

Man kan ikke både være gravid og adoptere samtidig, men man kan gjøre begge deler i tur og orden.

Årsaken til at man ikke skal være gravid når man adopterer bunner vel (veldig forenklet) i all hovedsak i at det er krevende å adoptere (og å føde!!), og at det adopterte barnet i tiden etter at det kommer hjem skal få all den oppmerksomheten barnet trenger, og ikke måtte "konkurrere" om oppmerksomheten med et lite spedbarn.

Å ha et lite (eller større!!) adoptert barn som skal knytte seg til sine nye foreldre, samtidig som de nybakte foreldrene har en liten baby som må ammes, og krever så mye oppmerksomhet som en liten baby krever, er ikke bra - verken for det adopterte barnet eller babyen!

Derfor sier adopsjonslovgigingen helt klart at man IKKE kan adoptere når man er gravid, og at det barnet man har fra før (adoptert eller egenfødt) skal være 2 år før neste barn kommer. Så kan man jo diskutere om 2-års reglen er for streng :-)

Hovedsaken er at det å få barn er krevende, og det å få adoptivbarn kan være enda mer krevende. Og da bør man kunne rette mest mulig av sin oppmerksomhet mot det adopterte barnet. Noe som jeg vil tro vil være vanskelig om man har en nyfødt baby på armen....

Beste hilsen fra

ok! :-)

Rart det er lov å føde tvillinger forresten! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122214-til-webmaster-andre/#findComment-740252
Del på andre sider

Det er da adoptanter her på DOL som har fått tildelt biologiske tvillinger, altså "ekte" tvillinger som får samme adoptivforeldre. Det forekommer også at man får tilbud om å adoptere søsken samtidig.

Det er vel kombinasjonen én baby fra egen mage og ett nyankommet adoptivbarn _samtidig_ som anses som litt i meste laget.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122214-til-webmaster-andre/#findComment-740262
Del på andre sider

Annonse

Det er da adoptanter her på DOL som har fått tildelt biologiske tvillinger, altså "ekte" tvillinger som får samme adoptivforeldre. Det forekommer også at man får tilbud om å adoptere søsken samtidig.

Det er vel kombinasjonen én baby fra egen mage og ett nyankommet adoptivbarn _samtidig_ som anses som litt i meste laget.

Skjønte det! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122214-til-webmaster-andre/#findComment-740276
Del på andre sider

Hei,

dette er en åpen debattside på nettet, og jeg synes ikke det er det minste rart om ansatte i de ulike adopsjonsforeningene leser innlegg her. Å kalle det "spionering" og lese på en åpen webside synes jeg er litt vel drøyt.

Det var vel jeg som i utgangspunktet sa at jeg vet at ansatte i AF leser innlegg her. Det betyr ikke at jeg aner hvor ofte de leser her, og om alle gjør det, bare så det er sagt. Men jeg er ikke i tvil om at det leses her :-))

Jeg tror de fleste av oss hadde fulgt med om det var en webside som lå så tett opp til vårt arbeids- og interessefelt som det denne siden gjør til adopsjonsorganiasasjonenes arbeid.

Så moralen må være - ikke skriv noe her som ikke tåler dagens lys. Ønsker du å diskutere slike ting, bør det skje på websider med adgangskontroll. De finnes de også :-))

Ellers er jeg "smertelig" klar over at de som behandler mine saker i AF ganske så sikkert kan identifisere meg her inne, men i og med at jeg ikke skriver noe jeg ikke kan stå for "i virkelighetens verden", så har jeg ingen problemer med det. Hvor vidt ansatte i min adopsjonsforening måtte være enig i mine synspunkter og meninger, gir jeg katta i, så lenge _jeg_ står for det jeg skriver :-)

Jeg synes ingen skal være redde for å skrive her. Men huske at dette er en ÅPEN diskusjonsside, hvor ALLE har tilgang - enten de jobber i adopsjonsforeningene, på sosialkontor, i BUFA, eller hvor som helst ellers.

Beste hilsen fra

Det er jo, som de en del nevner enkelt å regne ut hvem som er hvem hvis en har oppgitt slike opplysninger.

Personlig mener jeg en bør holde seg unna slike sider hvis en ikke har rent mel i posen. Ofte blir det ikke oppdaget- men alvorligere saker, som i dette tilfelle blir nok sett på som en prioritet å finne ut av.

At adopsjonsforeningene har satt sine regler finnes det en grunn til, tror jeg.

Utenforstående kan være så enig eller uenig de bare vil, men regler finnes faktisk fordi meningen er at de skal gjøre det bedre for oss. Innen akkurat dette mener jeg fagfolk får jobbe som de vil, også bør vi godta det.

Ang. den/de som har brutt denne regelen synes jeg det er dårlig ovenfor Thailandske myndigheter og for adopsjonsforeningene.

Mange som ønsker å adoptere i samme situasjon kan ha latt være - fordi de faktisk følger "boka"

Ikke det at jeg IKKE ønsker disse menneskene en unge, men jeg mener alle adopsjoner bør foregå på RETTSLIG GODTKJENT grunnlag

Det ville blitt temmelig katastrofalt om skjæringer i prossessen ble funnet ut veldig sent- kanskje til og med etter barnet var kommet til Norge.

Jeg kan forstå at mange av dere synes disse reglene er litt strenge og at foreningene trekker dem litt langt.

Jeg tviler ikke på at de aller fleste av dere er ressursterke foreldre som fint klarer å følge opp ungene deres ;-)

Men etter min mening så er regler til for å følges da...

Med vennelig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122214-til-webmaster-andre/#findComment-740413
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Ja du sier noe... og trillinger blir vel automatisk meldt til barnevernet??? det er litt rart dette når vi diskuterer at både et nyfødt barn og et adoptert barn har krav på full oppmerksomhet den første tiden. selvsagt har de det. Men det er litt den samme følelsen som man kan få når man går til det skritt å skaffe barnet sitt søsken. det kan være lett å tenke : Klarer jeg virkelig bli like glad i dette barnet som i det første? Man er jo så glad i det barnet man har at man tror man har lagt ned hele kjærlighetskvota si her. Men så merker man jo når nestemann kommer at man fortsatt er akkurat like glad i den første...samtidig med at man er like glad i andremann også. Tror ikke noe på denne begrensede "hjertekapasiteten" jeg, klart det ikke er noe problem å gi to unger masse kjærlighet og omsorg. Men noen vil tydeligvis ha enerett på kunnskap om dette, noe som virker bare tåpelig på meg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122214-til-webmaster-andre/#findComment-740563
Del på andre sider

Ja du sier noe... og trillinger blir vel automatisk meldt til barnevernet??? det er litt rart dette når vi diskuterer at både et nyfødt barn og et adoptert barn har krav på full oppmerksomhet den første tiden. selvsagt har de det. Men det er litt den samme følelsen som man kan få når man går til det skritt å skaffe barnet sitt søsken. det kan være lett å tenke : Klarer jeg virkelig bli like glad i dette barnet som i det første? Man er jo så glad i det barnet man har at man tror man har lagt ned hele kjærlighetskvota si her. Men så merker man jo når nestemann kommer at man fortsatt er akkurat like glad i den første...samtidig med at man er like glad i andremann også. Tror ikke noe på denne begrensede "hjertekapasiteten" jeg, klart det ikke er noe problem å gi to unger masse kjærlighet og omsorg. Men noen vil tydeligvis ha enerett på kunnskap om dette, noe som virker bare tåpelig på meg..

Du skriver:

"Men det er litt den samme følelsen som man kan få når man går til det skritt å skaffe barnet sitt søsken. det kan være lett å tenke : Klarer jeg virkelig bli like glad i dette barnet som i det første?"

Dette handler ikke om man har evne til å _elske_ begge barna like høyt! Det handler om man har kapasitet til å gi begge barna den omsorgen og den oppmerksomheten barnet trenger, i den situasjonen barnet er i - og et adoptivbarn er i en rimelig spesiell og vanskelig situasjon som nyadoptert!!

Et barn som adopteres trenger masse oppmerksomhet fra sine nye foreldre, og det å måtte "konkurrere" med en liten baby - som naturligvis også krever og fortjener sin del av oppmerksomheten, er ingen ideell situasjon!

"Tror ikke noe på denne begrensede "hjertekapasiteten" jeg, klart det ikke er noe problem å gi to unger masse kjærlighet og omsorg."

Så som sagt, det dreier seg ikke om begrenset "hjertekapasitet" eller manglende omsorgsevne i det hele tatt! Det dreier seg om at det beste for det adopterte barnet (og selfølgelig også for egenfødte) er å ha foreldre som kan gi det maksimal oppmerksomhet. Ikke "bare" _masse_ kjærlighet og oppmerksomhet! Og en liten baby krever sitt - vår datter var feks veldig rolig, sov hele natten osv. Men jeg _veldig_ glad for at jeg ikke samtidig hadde en 1-2-åring og ta meg av. Særlig ikke en 1-2-åring som jeg ikke hadde fått anledning til å lære og kjenne de foregående månedene, og som var preget av tapet av biologisk mor eller andre omsorgspersoner!

Å sammelikne med å få tvillinger eller trillinger blir bare dumt - da snakker vi om barn som i alder og utvikling er likestilt og krever omtrent det samme av stell og omsorg. Å tro at det å få et barn på 1-2 år og et spebarn samtidig er det samme som å få tvillinger, blir veldig naivt!

"Men noen vil tydeligvis ha enerett på kunnskap om dette, noe som virker bare tåpelig på meg.. "

Vel, det virker som om du gjerne vil ha enerett på at ditt syn er det rette, så... ;o)

Til syvende og sist handler dette om hva som er best for _barna_, ikke hva som er best for oss som foreldre! (selv om jeg har mine sterke tvil om at det er til beste for noen foreldre å føde og adoptere samtidig....).

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122214-til-webmaster-andre/#findComment-740630
Del på andre sider

Gjest en som også er _anonym_

Du skriver:

"Men det er litt den samme følelsen som man kan få når man går til det skritt å skaffe barnet sitt søsken. det kan være lett å tenke : Klarer jeg virkelig bli like glad i dette barnet som i det første?"

Dette handler ikke om man har evne til å _elske_ begge barna like høyt! Det handler om man har kapasitet til å gi begge barna den omsorgen og den oppmerksomheten barnet trenger, i den situasjonen barnet er i - og et adoptivbarn er i en rimelig spesiell og vanskelig situasjon som nyadoptert!!

Et barn som adopteres trenger masse oppmerksomhet fra sine nye foreldre, og det å måtte "konkurrere" med en liten baby - som naturligvis også krever og fortjener sin del av oppmerksomheten, er ingen ideell situasjon!

"Tror ikke noe på denne begrensede "hjertekapasiteten" jeg, klart det ikke er noe problem å gi to unger masse kjærlighet og omsorg."

Så som sagt, det dreier seg ikke om begrenset "hjertekapasitet" eller manglende omsorgsevne i det hele tatt! Det dreier seg om at det beste for det adopterte barnet (og selfølgelig også for egenfødte) er å ha foreldre som kan gi det maksimal oppmerksomhet. Ikke "bare" _masse_ kjærlighet og oppmerksomhet! Og en liten baby krever sitt - vår datter var feks veldig rolig, sov hele natten osv. Men jeg _veldig_ glad for at jeg ikke samtidig hadde en 1-2-åring og ta meg av. Særlig ikke en 1-2-åring som jeg ikke hadde fått anledning til å lære og kjenne de foregående månedene, og som var preget av tapet av biologisk mor eller andre omsorgspersoner!

Å sammelikne med å få tvillinger eller trillinger blir bare dumt - da snakker vi om barn som i alder og utvikling er likestilt og krever omtrent det samme av stell og omsorg. Å tro at det å få et barn på 1-2 år og et spebarn samtidig er det samme som å få tvillinger, blir veldig naivt!

"Men noen vil tydeligvis ha enerett på kunnskap om dette, noe som virker bare tåpelig på meg.. "

Vel, det virker som om du gjerne vil ha enerett på at ditt syn er det rette, så... ;o)

Til syvende og sist handler dette om hva som er best for _barna_, ikke hva som er best for oss som foreldre! (selv om jeg har mine sterke tvil om at det er til beste for noen foreldre å føde og adoptere samtidig....).

Beste hilsen fra

Du skriver:

"vår datter var feks veldig rolig, sov hele natten osv. Men jeg _veldig_ glad for at jeg ikke samtidig hadde en 1-2-åring og ta meg av"

Det er jo en ærlig sak at du innrømmer at dette hadde blitt for mye for _deg_, men det er vel ikke sikkert situasjonen hadde føltes slik for alle andre???

Synes også at noen av adoptanter har et veldig lettvint syn på egenfødte barn. At disse nærmest kommer harmoniske til verden og at alt stell og omsorg nesten går av seg selv. Du sier at det er naivt å likestille det å få tvillinger med det å få en egenfødt og adoptert med kort mellomrom, siden tvillingene er på samme utviklingstrinn og krever det samme... Litt lettvint tankegang dette også, siden mange tvillinger er svært forskjellige. Det å ha ligget sammen i mors liv garanterer ikke at man vil trenge den samme oppfølging etter fødsel. Det er to individer det er snakk om her også, akkurat som med den adopterte og egenfødte som du refererer til.

Og helt til slutt: Min fantastiske, gode mor fødte fire barn på fire kalenderår. For henne var dette den store lykken. Og hun hadde kjærlighet, omsorg og oppmerksomhet nok for oss alle:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122214-til-webmaster-andre/#findComment-740660
Del på andre sider

Gjest Moderator

Tror det er viktig som snø sier. Skriv bare det man synest er greit adopsjonsforeningen vet. Også anonyme innlegg kan webmaster finne ut hvem er, så man er aldri helt trygge på nettet.

Dette er et flott forum, og håper du likevel bestemmer deg for å bruke det.:-)

Klem fra

Du bestemmer selv hvor anonym du er i forhold til doktoronlines redaksjon. Dersom du registrerer deg med en anonym mailadresse (f.eks. [email protected]) - så har vi overhodet ingen mulighet til å vite hvem du er. Dersom du derimot har registrert deg med en mailadresse som inneholder ditt navn - så kan vi se det dersom vi ønsker å sjekke hvilken bruker som har skrevet et innlegg. Men som tidligere nevnt i denne tråden, så vil doktoronline aldri utlevere til utenforstående informasjon om hvem som har skrevet et innlegg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122214-til-webmaster-andre/#findComment-740699
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...