Gjest Innvandrer23 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hva skal jeg si? Senest igår var en kompis av meg på en date med en jente og det gikk bra for han. Etter at han fortalte meg det så ble jeg sint og hatet han. Jeg selv har aldri vært i nærheten av slikt. Jeg er nå 23 år gammel gutt men har aldri vært på kino med jenter eller slikt. Prater heller ikke med jenter. Er sjenert men har også en forbannet lav selvtillit og selvbilde. Mamma og pappa ønsker at jeg skal forlove meg med en jente (jeg er innvandrer) men jeg vil det ikke. Det er forventet i vår kultur at når guter fyller 23++ så skal de forlove seg men jeg føler meg ikke klar for det. Akkurat nå føler jeg ingen verdi for meg selv. Jeg er så usikker at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Skal snart til en psykolog for å løse opp trådene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122247-mislykket/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.