Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ikke akkurat et adopsjonsrelatert innlegg, men indirekte har det jo med saken å gjøre :-).

Har nettopp mottatt et alldeles rålekkert kaffeservise fra Porsgrund porselænsfabrik, bare fordi jeg var så heldig å vinne en av førstepremiene i AFs landslotteri nå i høst.

Siden jeg har permisjon fra jobb (og ikke hadde noen kolleger å prakke loddene på), så skrapa jeg like godt alle selv, og det var jo lurt. Også jeg som aldri vinner noe.

Er ikke så aktiv her inne for tida, men desto mer aktiv hjemme. Tobarnsmortilværelsen er ganske så travel ja, men du verden så morsomt å følge de to prinsene våre. Selv om eldstemann er 4 og minstemann bare 1 år, så har de utrolig glede av hverandre :-)!

Helt på tampen vil jeg gratulere alle som har fått tildeling, reisebeskjed, godkjenning eller kommet et skritt videre i prosessen!

Hilser også til alle kjente!

Klem fra,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122294-s%C3%A5-lekkert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Abeba.

Så flott at du vant, det var koselig. Jeg satt og brettet lodd og konvolutter i 5 timer for lokalavd.......puuhhhh....men det er verdt det. Går til verdens beste formål vet du.

Godt å høre at alt står bra til med dere 4.

Her i huset er det også full fart....dagen lang....

Varme hilsner fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122294-s%C3%A5-lekkert/#findComment-740508
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...