Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Leste lenger nede at dere var i gang med ny sos.rapport. Husker jeg rett at dere er hjemmehørende i vestlandets hovedstad og adopterer fra India? India som land vet jeg vel at dere har, satser dere på det igjen? Hvilken forrening bruker dere?

Vi er også i vestlandets hovedstad, har søkt barnevernet om ny adopsjon, India som land og AF som forrening. Vi har karantene til uti oktober og barnevernet i vår bydel trodde ikke de kunne start opp vår sak før over nyttår. MEN VI ER IGANG IGJEN!! Har en datter på 3 1/2, hentet okt. 2002.

Kjekt å høre ståa i deres sak og deres sos. kontor...

Mange hilsner

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122309-p%C3%A5fugl/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jada, vi bor i Bergen. Vi kom hjem aug-02 med vår datter. Er glad for ny oppstart, fått dato for første hj.besøk i dag, 27 okt.Vi er veldig glad for at det løsnet i vår bydel når det gjelder adopsjonssaker, nå har de satt en til å håndtere desse sakene. Veldig glad for at div instanser tok våre klager til etterretning.

Vi bruker VB, er veldig glad for det. Ikke for å reklamere, men VB bruker mye mindre tid enn AF i prosessen. Fra papirene ble sendt, tok det ca4 mnd til tildeling av jenten vår, 7 mnd senere reiste vi. Dette tror jeg er gjennomsnitts-tider for VB, når det gjelder India.

Datteren vår er nettopp blitt 3 år, vi gleder oss til familieforøkelsen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122309-p%C3%A5fugl/#findComment-740557
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...