Gå til innhold

Attføring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg villle absolutt tatt imot tilbudet. Ved attføring er det meningen at du skal få hjelp til å komme tilbake i arbeid.Du kan få dekket skole/utdanning. Du får også fast inntekt(kommer an på hvor mye du har tjent de 3 siste årene tror jeg).Hvis du ikke jobber,eller av en eller annen grunn ikke kan fortsette i jobben, ville jeg tatt imot tilbudet:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122324-attf%C3%B8ring/#findComment-740593
Del på andre sider

Gjest svar meg fort

Jeg villle absolutt tatt imot tilbudet. Ved attføring er det meningen at du skal få hjelp til å komme tilbake i arbeid.Du kan få dekket skole/utdanning. Du får også fast inntekt(kommer an på hvor mye du har tjent de 3 siste årene tror jeg).Hvis du ikke jobber,eller av en eller annen grunn ikke kan fortsette i jobben, ville jeg tatt imot tilbudet:)

Jeg er sykemeldt på grunn av konflikt på jobben. Legen er klar på at jeg skal ikke tilbake til samme sted, men kan jobbe alle andre steder. Oslo kommune er min arbeidsgiver og etter 11 måneder med fram og tilbake, hvor ingen tar ansvar for noen ting skal jeg presses til yrkesrettet attføring. Jeg kan og vil fortsette i mitt yrke, men systemet har gjort meg til en kasteball. Jeg overveier å ta en ulønnet permisjon for å gjøre hva som helst en periode. Jeg er blitt frisk og helt arbeidsfør igjen etter en dyp depresjon på mørkeste vinteren igjen. Nå føler jeg at det umenneskelige presset jeg lever under holder på å gjøre meg syk igjen. Det å komme i en omskolering, trening til et annet arbeid føles som ubeskrivelig nederlag etter kampen jeg har ført i alle disse månedene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122324-attf%C3%B8ring/#findComment-741214
Del på andre sider

Jeg er sykemeldt på grunn av konflikt på jobben. Legen er klar på at jeg skal ikke tilbake til samme sted, men kan jobbe alle andre steder. Oslo kommune er min arbeidsgiver og etter 11 måneder med fram og tilbake, hvor ingen tar ansvar for noen ting skal jeg presses til yrkesrettet attføring. Jeg kan og vil fortsette i mitt yrke, men systemet har gjort meg til en kasteball. Jeg overveier å ta en ulønnet permisjon for å gjøre hva som helst en periode. Jeg er blitt frisk og helt arbeidsfør igjen etter en dyp depresjon på mørkeste vinteren igjen. Nå føler jeg at det umenneskelige presset jeg lever under holder på å gjøre meg syk igjen. Det å komme i en omskolering, trening til et annet arbeid føles som ubeskrivelig nederlag etter kampen jeg har ført i alle disse månedene.

Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor du skal i omskollering hvis du trives i det yrket du har..

Kanskje du kan prøve "trygdespørsmål" i dette forumet.Der er det sikkert noen med erfaring

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122324-attf%C3%B8ring/#findComment-741238
Del på andre sider

Gjest svar meg fort

Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor du skal i omskollering hvis du trives i det yrket du har..

Kanskje du kan prøve "trygdespørsmål" i dette forumet.Der er det sikkert noen med erfaring

Nei jeg kan ikke skjønne det heller. Jeg har sendt samme innlegg på trygdespørsmål, åpent forum og psykiatri

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122324-attf%C3%B8ring/#findComment-741269
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...