Gå til innhold

Overskrift på innlegg & litt til

Anbefalte innlegg

Jeg skriver av og til her inne

for å poengtere at det er

viktig å skrive en god over-

skrift på innlegg!

Alt for ofte dukker det opp

innlegg uten noen mening i

overskrift! "Sp.mål til

psykiater" "Spørsmål..." etc.

Skriv overskrift på en slik

måte at lesere skjønner hva

tråden dreier seg om. Og man

kan jo selvfølgelig slenge på

en "NHD" hvis du vurderer det

som viktig å poengtere at man

ønsker svar fra psykiateren.

En annen ting. Det er frykelig

slitsomt å lese kjempe lange

innlegg tett skrevet og uten

noen avsnitt.

Til slutt: Hva med å prøve

å svare andre brukere litt

oftere istenfor å kun (nesten)

skrive ut sin egen fortvilelse

og nederlag..?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122347-overskrift-p%C3%A5-innlegg-litt-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er enig med deg på det som går på å svare andre på deres innlegg.

Det med overskrift er vanskelig fordi en del må skrive ut sin fortvilelse. Og det i seg selv er viktig.

Jeg tror mange skriver spørsmål for å få oppmersomhet...De trenger det så sårt... så blir det slik det blir.....

Jeg har mange ganger lyst til å uttrykke hvordan jeg har det...., men når innlegget skal skrives så blir det formulert med omhu...og blir sakelig slik vi lærer i utdanningsinstitusjonene.

Egentlig liker jeg bedre innleggene på samlivsforum, der folk ikke nødvendigvis skal vise sin fortvilelse, men skriver mer om livene sine.....

Hei

Jeg er veldig enig med deg at det er viktig å skrive "korte" og oversiktelige innlegg, hvis ikke orker man ikke lese det.

Når det gjelder "overskrift" var det jeg som skrev "sp.mål til psykiater"- og det valgte jeg bevisst for å få svar av han. Jeg ser så mange uten noe konkret sp.mål som ikke har fått svar..

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...