Gjendine Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Mens noen av dere venter på tildeling for des 02 og jan 03 så starter rykteflommen i USA - hva skjer i november?? Ryktene går i alle retninger, men "noen" på en av Yahoo gruppene skriver at de har fått beskjed fra sin formidler om at tildelingene for febr og mars kommer sammen i første halvdel av november. Den som venter får se..... 0 Siter
Hilla Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Ja, ryktene svirrer. Da er det godt å være i 2. runde med adopsjon. Ellers tror jeg at jeg hadde blitt ganske "tynnslitt" ;o) Flott at du deler info med oss "ventende ;o) Hvis USA får i første halvdel av nov., så stiller jeg inn ventinga mi på 2. halvdel.. Og vi som er i VB må kanskje plusse på enda 2 uker ?! Tja.., barn blir det i allefall ut av dette heldigvis ;o) Ha en fin dag.. 0 Siter
Kinesermor Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Ja, fortsetter de med 2 og 2 måneder så vil vi i august -04 få tildeling før papierene er registrert i CCAA :-))) Men det er jo flott av ventetiden reduseres, forrige gang vi ventet økte ventetiden for hver måned... Lykke til dere som er rett før tildeling, gled dere. 0 Siter
Ling Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Hei Ser at du er reg. i Kina i august 03. Da er nok sannsynligheten for at vi reiser sammen til Kina ganske stor. 0 Siter
Kinesermor Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Hei Ser at du er reg. i Kina i august 03. Da er nok sannsynligheten for at vi reiser sammen til Kina ganske stor. Du har nok misforstått litt, våre papirer er ikke reg. i Kina enda, håper det skjer nå i oktober/november. Nei, mitt innlegg var kun en betraktning til dette med ventetid og håp om to og to måneder fremover....altså kun en liten morsomhet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.