Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens noen av dere venter på tildeling for des 02 og jan 03 så starter rykteflommen i USA - hva skjer i november??

Ryktene går i alle retninger, men "noen" på en av Yahoo gruppene skriver at de har fått beskjed fra sin formidler om at tildelingene for febr og mars kommer sammen i første halvdel av november.

Den som venter får se.....

Skrevet

Ja, ryktene svirrer. Da er det godt å være i 2. runde med adopsjon. Ellers tror jeg at jeg hadde blitt ganske "tynnslitt" ;o)

Flott at du deler info med oss "ventende ;o)

Hvis USA får i første halvdel av nov., så stiller jeg inn ventinga mi på 2. halvdel..

Og vi som er i VB må kanskje plusse på enda 2 uker ?!

Tja.., barn blir det i allefall ut av dette heldigvis ;o)

Ha en fin dag..

Skrevet

Ja, fortsetter de med 2 og 2 måneder så vil vi i august -04 få tildeling før papierene er registrert i CCAA :-)))

Men det er jo flott av ventetiden reduseres, forrige gang vi ventet økte ventetiden for hver måned...

Lykke til dere som er rett før tildeling, gled dere.

Skrevet

Hei

Ser at du er reg. i Kina i august 03. Da er nok sannsynligheten for at vi reiser sammen til Kina ganske stor.

Skrevet

Hei

Ser at du er reg. i Kina i august 03. Da er nok sannsynligheten for at vi reiser sammen til Kina ganske stor.

Du har nok misforstått litt, våre papirer er ikke reg. i Kina enda, håper det skjer nå i oktober/november. Nei, mitt innlegg var kun en betraktning til dette med ventetid og håp om to og to måneder fremover....altså kun en liten morsomhet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...