Korea05 Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Hei! Dette er helt utenfor tema, men siden det er her jeg "hører til" så prøver jeg likevel: Jeg klarer ikke å motta mail på min hotmail-adresse. Er det noe jeg har trykket på? Eller hva kan det ellers være? Jeg begynte å lure fordi jeg ikke har fått mail på mange dager, og nå har jeg testet med å sende mail fra min vanlige mail til hotmail uten at de kommer frem. Kan noen hjelpe? Hilsen 0 Siter
soleil Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Du har kanskje satt på noen innstillinger på hotmail som gjør at du kun mottar mail fra de som er i adresseboken. Dette går på sikkerhetsinnstillinger. 0 Siter
Gjest dolhilsen en adoptant Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Det kan være lurt å legge slike spørsmål på Data, for der er det mange som er kløppere på slikt. Der pleier jeg å spørre om data-ting (selv om jeg hører til her), og har lært masse av det! 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Sjekk om du har nesten full "kvote"....kanskje du må slette noen mailer for å få inn nye. Hotmail er gjerrig på lagringskapasiteten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.