Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dette er helt utenfor tema, men siden det er her jeg "hører til" så prøver jeg likevel:

Jeg klarer ikke å motta mail på min hotmail-adresse. Er det noe jeg har trykket på? Eller hva kan det ellers være?

Jeg begynte å lure fordi jeg ikke har fått mail på mange dager, og nå har jeg testet med å sende mail fra min vanlige mail til hotmail uten at de kommer frem.

Kan noen hjelpe?

Hilsen

Skrevet

Du har kanskje satt på noen innstillinger på hotmail som gjør at du kun mottar mail fra de som er i adresseboken.

Dette går på sikkerhetsinnstillinger.

Gjest dolhilsen en adoptant
Skrevet

Det kan være lurt å legge slike spørsmål på Data, for der er det mange som er kløppere på slikt. Der pleier jeg å spørre om data-ting (selv om jeg hører til her), og har lært masse av det!

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Sjekk om du har nesten full "kvote"....kanskje du må slette noen mailer for å få inn nye.

Hotmail er gjerrig på lagringskapasiteten

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...