Gjest Theos Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 - samme skikkelse dukker opp i blått gjennom hele akvarellblokken. - du våkner opp alene på hjerteovervåkninga, uten å huske forløpet. - psykiateren tar ut avtaleboken og setter opp time en uke frem i tid. - du setter deg i skogen og prater med Gud, og synes det er bra selskap. - dagboka er din bestevenn. - blikket i speilet virker fremmed og underlig. - 20 mennesker i samme rom gir deg følelsen av mer ensomhet. - landeveissykling blir en sosial happening med billistene som passerer. - du innser at psykiatrien er en dårlig vits du ikke har skjønt før nå. - ensomhet i seg selv gir deg opplevelsen av mindre ensomhet. - ensomheten er det mest fortrolige du har.. 0 Siter
hu' Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Hei vennen min! Du vet at du ikke er ensom når du har meg å ringe til.....håper jeg! God bedring! 0 Siter
Gjest Theos Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Hei vennen min! Du vet at du ikke er ensom når du har meg å ringe til.....håper jeg! God bedring! Trodde ikke du var her inne fortiden hu`..takk for omtanken. Det er i likeland ensomheten blir mindre. Det glemte jeg å skrive i innlegget. Ringer når jeg blir litt bedre. PS: Godt det er psykiatriuka..ironien bli liksom satt på spissen..liksom.. Klem sliten Theos 0 Siter
Gjest ov Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Trodde ikke du var her inne fortiden hu`..takk for omtanken. Det er i likeland ensomheten blir mindre. Det glemte jeg å skrive i innlegget. Ringer når jeg blir litt bedre. PS: Godt det er psykiatriuka..ironien bli liksom satt på spissen..liksom.. Klem sliten Theos Ja søren åsså, det er jo dagen våres i dag! Gratulerer til alle likesinnende! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.