Gå til innhold

Desember- og novembergruppene Kina

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Jeg har ikke vært aktiv her på dol på en god stund, men har fulgt en del med, og har gledet meg over alle gladmeldinger.

Nå nærmer det seg endelig tildeling for oss. Vi bruker VB, og søknaden vår er logget inn hos CCAA 03.12.2002.

Er det mange andre her som også venter utålmodig på Kina.tildelinger nå? (Jeg vet jo om noen av dere, da :-)

Jeg har hørt at vi kan vente "Den store telefonen" i løpet av uke 43. Andre som har hørt noe?

Utålmodig venteklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122427-desember-og-novembergruppene-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei "fodi"!

Vi er i januar gruppa - venter spent vi også... Det er jo litt mer usikkert om januar er med i denne omgang...VB regnet ikke helt med det, men de visste ikke. Det var stor gruppe i januar... Selv om USA fikk tildelinger for begge månedene, er det ikke nødvendigvis likt her.

Tenk nå er det deres/vår tur, etter så lang tid. Noe som har vært litt fjernt(i hvert fall for meg).

To uker til - virker jo nå som et helt år....

Hilsen fra meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...