Gjest peeL Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Har en skikkelig uro inne i meg naa. har hatyt det i minst 1 uke. minst. blir gal gal gal. Har saa lyst til aa kutte meg. Eller ta en overdose. Igjen.... kanskje jeg bor dra til legevakta?? Var det forrige lordag. peeL lekte seg med litt for skarpe ting, og tok litt for manga antideppepiller. jommen sa jeg antidepresiva. Vet snart ikke om jeg orker dette... Er iutlandet naa, men skal sannsynligvis reise hjem i lopet av helga, dersom det fikser seg aa faa skiftet hjemreisedato.. Hva kommer til aa bli bedre hjem da? Jeg gaar iallefall ikke veninna mi paa nervene der. Seff er hu sliten, jag kutter meg jo i ett sett.. Men den overdosen da, saant har jeg ikke gjort for. Ble litt skremt jeg. Men ennaa mer skremt av at jeg vil gjore det dsamme om igjen. Hvorfor?? ViL jeg do? Vet ikke, men jeg vil iallefall ikke leve. Ikke saann som dette. Folk hart saa lett for aa si, at det ordner jeg, det varer ikke evig. Jeg har hatt trobbel med aa veare til og hatt trobbel med meg selv saa lenge jeg kan huske. leenge... Men kanskje jeg bare er gal. Men kan jeg vere det dersom mjeg lurer paa om jeg er det?? vanskelig. er saa lei. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122444-blir-gal-tror-jeg-snart/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.