Gå til innhold

Han flytter hit!!

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg traff en type i fjor sommer. det var i en sammenheng med ca 50 andre mennesker. Noen var fra sørlandet, andre var fra vestlandet. Jeg synes denne mannen var ekstremt spennende. har aldri følt en sånn tiltrekning til et menneske noen gang.Jeg må si jeg ble litt hemmelig forelska da, men vi snakka ikke altfor mye sammen lissom. Men jeg studerte han nøye.... og vi omgikk jo hverandre hele tiden i flere uker.Det hele var jo uaktuelt, siden vi bodde såpass langt fra hverandre. MEN: Plutselig en dag så jeg han her i byen...så han på lang avstand, og tror ikke han så meg. Jeg blei passe fortumla.jeg fikk høre her hin dagen at han har kjøpt seg leilighet i byen here jeg bor!!!! Og jeg som gikk og småstura i flere måneder etter denne turen, fordi jeg da visste, eller trodde at det aldri ville bli noe mellom oss. Så flytter han hit året etterpå!!! jeg vet jo ikke om det vil bli noe, men situasjonen er jo helt rå!! Jeg gleder meg som en fjortis... :) måtte bare dele det

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122464-han-flytter-hit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...