Gå til innhold

Etterlyser Kinareisnede

Anbefalte innlegg

Jeg prøver og håper at jeg lykkes med å treffe på flere som skal til Kina nå i oktober med Inor.

Vi har truffet et annet par (Kjempehyggelig!)som vi skal reise sammen fra Østlandet

Er det flere der ute, så ville det vært hyggelig å høre fra dere.

Har hørt om noen / dere i Grimstad.

Uansett, så gleder jeg meg til å treffe dere!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122493-etterlyser-kinareisnede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kina neste.....

Hei...

Vi er en av de andre som skal til Kina 24 oktober. Kjempekoselig å få kontakt.

Vi er fra Kristiansand. Gleder oss veldig til det som skal skje. Og jeg syns det er veldig betryggende at vi er flere som reiser sammen. Vi er vel litt forvirra og da er det greit å ha noen å snakke med.

Det er vel dere som reiser ned to dager før??? Høres veldig fornuftig ut. Skulle vel gjort det selv, men for sent å begynne å forandre det nå.

Men nå er det skikkelig nedtelling. Har dere barn fra før? Vi har ikke.

Gleder meg veldig til det som skal skje.

Jeg har prøvd å maile dere på to forskjellige adresser, men har bare fått den i retur. Noe må jeg ha gjort feil?

Min mailadresse er :

[email protected]

Kan du maile meg tror du? Så ser vi om det virker. Jeg hadde tenkt å ringe, men tiden flyr for øyeblikket synes jeg. Og godt er det!!

Nå er det ikke lenge igjen....

Hilsen

Ja,Chinamamma, vi er jo kjente vi nå og vi gleder oss til reisen - mer og mer. Det jeg har registret så langt er at vi er 4 familier som er her inne som skal hente barna våre i Nanchang om to ukers tid. Dvs at det er to familier som vi ikke har "sett" ennå. En av familien har ringt oss - de tror jeg var i fra et av Trøndelagsfylkene.

Sees snart!

Ja,Chinamamma, vi er jo kjente vi nå og vi gleder oss til reisen - mer og mer. Det jeg har registret så langt er at vi er 4 familier som er her inne som skal hente barna våre i Nanchang om to ukers tid. Dvs at det er to familier som vi ikke har "sett" ennå. En av familien har ringt oss - de tror jeg var i fra et av Trøndelagsfylkene.

Sees snart!

Jeg mailer eller ringer deg i helgen Fibe.

Klem fra

Chinamamma

Hei...

Vi er en av de andre som skal til Kina 24 oktober. Kjempekoselig å få kontakt.

Vi er fra Kristiansand. Gleder oss veldig til det som skal skje. Og jeg syns det er veldig betryggende at vi er flere som reiser sammen. Vi er vel litt forvirra og da er det greit å ha noen å snakke med.

Det er vel dere som reiser ned to dager før??? Høres veldig fornuftig ut. Skulle vel gjort det selv, men for sent å begynne å forandre det nå.

Men nå er det skikkelig nedtelling. Har dere barn fra før? Vi har ikke.

Gleder meg veldig til det som skal skje.

Heisan.

Så hyggelig å høre fra deg.

Har akkurat sendt avgårde en mail til Kip også.

Ja det stemmer at vi skal reise noen dager før dere.

Vi reiser den 22 sammen med Fibe og mannen hennes.

Det gleder vi oss veldig til.

Vi har blandt annet bestemt at vi skal ta turen sammen til den kinesiske muren en dag og ellers nyte de nye omgivelsene.

Det kan jo være godt å ha noe å bruke energien på / Forsøke å kople av litt. (om det er mulig)

Vi har ingen barn fra før.

Nå gleder vi oss enormt til å hente jenta vår. Jeg har bilder av henne over alt

Vi kommer til flyplassen sammen med Fibe & Co på lørdag ettermiddag for å fly sammen med dere til Nan Chang.

Forsøk å maile meg på:

[email protected]

Hilsener fra

Annonse

Heisan.

Så hyggelig å høre fra deg.

Har akkurat sendt avgårde en mail til Kip også.

Ja det stemmer at vi skal reise noen dager før dere.

Vi reiser den 22 sammen med Fibe og mannen hennes.

Det gleder vi oss veldig til.

Vi har blandt annet bestemt at vi skal ta turen sammen til den kinesiske muren en dag og ellers nyte de nye omgivelsene.

Det kan jo være godt å ha noe å bruke energien på / Forsøke å kople av litt. (om det er mulig)

Vi har ingen barn fra før.

Nå gleder vi oss enormt til å hente jenta vår. Jeg har bilder av henne over alt

Vi kommer til flyplassen sammen med Fibe & Co på lørdag ettermiddag for å fly sammen med dere til Nan Chang.

Forsøk å maile meg på:

[email protected]

Hilsener fra

Den riktige e-mail adressen min er [email protected]

Den ble litt feil oppgitt på forrige forsøk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...