Gå til innhold

Min siste arbeidsdag (c:

Anbefalte innlegg

Hei kjære DOLere

Endelig er dagen kommet. Min siste arbeidsdag er i dag før jeg går ut i ferie og permisjon. Nå skal jeg absolutt ikke tenke på jobben en dag før 2 nov 04 (c:

Det høres så utrolig lenge ut før jeg skal begynne å jobbe igjen men jeg vet at tiden hjemme går kjempefort så hver dag skal nytes 100% med to barn som har tatt oss 6 år på å få (c: ( pluss, pluss).

Neste fredag setter vi oss på flyet til Colombia og 20 okt kl 1000 får vi vår lille datter.

Ååååå som jeg gleder meg! ENDELIG!

Jeg håper alle som har ventet i en evighet nå får sine gladmeldinger snart.

Lykke til videre alle sammen!

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122596-min-siste-arbeidsdag-c/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God tur! :o)

Jeg syns nettopp det var jeg som hatte et haaaaaaaav av permisjonstid foran meg. Nå er det bare fram til jul og så to snaue måneder etterpå, og så er det på an igjen. Kan noen begripe hvor tiden blir av??!! :o)

MVH

Ikke forsøk å framstille det som om julen er rett rundt hjørnet, er du snill :-)

Men altså, jeg forstår godt hva du mener. Tiden hvirvler i et annet tempo når man har barn i huset. Bare vent, det blir ikke noe bedre med årene (selv om du sikkert er passe lei av forståsegpåere som sier "bare vent").

Ha en fin høst!

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...