Gå til innhold

Sorg etter dødsfall

Anbefalte innlegg

Faren min døde brått for et halvt år siden og moren min som alltid har vært en sterk person klarer ikke å 'deale' med dette.

Hun nekter å gå til legen eller søke hjelp noe annet sted, og hun sitter bare hjemme og 'føler seg tom og sliten'. Hun har ikke ork til å gjøre noe, og kan plutselig få irrasjonelle aggresjoner.

Hun føler seg utenfor sammen med venner, for der er det bare par som har vært sammen i årevis. Foreldrene mine hadde vært sammen i over 40 år da faren min døde. Vi har ingen famile, det er bare henne, samboeren min og meg, og selvom vi prater mye og er mye sammen føler jeg at hun trenger mer.

Hva kan jeg gjøre for mamma? Jeg vet at hun trenger tid, men det er så vondt for meg å se at den eneste familien min nærmest visner bort bare et halvår etter at jeg mistet pappa. Mamma har alltid vært der for meg fra jeg var liten, og vi er en veldig tett, men liten familie, og jeg vil så gjerne hjelpe henne så hun kan få en bedre hverdag. Hun jobber fulltid og trives på jobben, det er bare at det er så tomt hjemme.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122602-sorg-etter-d%C3%B8dsfall/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...