Gjest Overrasket26 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 I går tok jeg mot til meg og oppsøkte lege for å få henvisning til psykolog. Jeg sliter med å sette grenser for meg selv overfor omverdenen og spesiellt i forhold til mine alvorlig syke foreldre. I tillegg sliter jeg med endel ting fra fortiden. Vel, jeg dro, fortalte og gråt mine såre tårer. Etter en god legetime fikke jeg en bunke med fem A4 sider med navn på psykologer jeg kan ringe og fikk beskjed om at jeg nok må ringe flere ganger før jeg "får napp". I tillegg er det ventetid på 3-6mnd!! Ble sjokkert!! Er det virkelig mulig?? Det er nå jeg trenger hjelp ikke om et halvt år!!! Vet ikke om jeg gidder en gang når det skal være SÅ vanskelig...Ærlig talt!! Og når man så har fått time...hva koster det?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122625-skuffet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.