blaagutt18 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Har slitt lenge med søvnen, mareritt og blir aldri uthvilt. Vanligvis våkner jeg med smerter i hele kroppen, mer sliten enn da jeg la meg osv. De to siste dagene har jeg brukt Imovane, ikke fordi jeg ikke får sove, men fordi jeg får en bedre søvn! Jeg sov 7 timer i dag, tok Imovane i går. Føler meg helt uthvilt, ingen smerte, ingen mareritt og er ikke trøtt/slapp som vanlig. Kan det være at det er noe som gjør at jeg ofte våkner i søvne? Jeg snorker og gnisser med tennene. Imovanen sedaterer og gir mer REM søvn. Er ingen løsning å bruke sovepiller til å få en god søvn, bare mildertidlig hjelp. Desutten går Imovanen som jeg bruker ut 11/03. Hva kan dette være? Bruker citalopram 60mg daglig. Imovanen er på 7,5mg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122637-imovane-nhd-andre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.