Gå til innhold

Er det flere som har fått brev fra vb?

Anbefalte innlegg

Hei, fikk brev fra vb i dag, og det var et info brev om det som skjer i korea, eller at tildelingstiden er i fra 12-15 mnd. Veldig kjekt at vb sender ut slik info, men jeg vart litt(KJEMPEMYE) lei meg. All ære til vb at de sender ut slike brev, men en blitt litt motløs.

Tenk i verste fall at vi må vente i 15 mnd....... det vil si at vi ikke får tildeling før mars i 04!!!!!!!!!!!!

og da får vi ikke hente før mai.......snufs, snufs....

Kjære vene, dette er ikke til å holde ut...........

Men, det eneste posetive jeg kan komme på da er at vi får oppleve korea om våren, som jeg(mor) syns er den vakreste årstiden, da våkner alt til live etter en lang vinter....

kansje jeg og våkner da.....

nå vil jeg bare sove til tildeling kommer.........,

H

va skulle vel jeg gjort uten det gullet som vi har i fra før... Hun hjelper MASSE!

Tenker mye på dere som adopterer for første gang....

Vell dette var et stor hjertesukk fra ei som er litt trist i dag......

Fortsetter under...

Og det blir fort mars for oss også dersom ventetiden blir 15 mnd. Jeg begynte å føle at vi nærmet oss tildeling nå, men innser at jeg bare må innstille meg på februar, mars... Kanskje jeg ikke blir fullt så utålmodig da når desember og julen kommer uten at vi har fått tildeling.

Men så går vi mot mørketid... og advent og jul og... nei nå graver jeg meg ned... Får tenke slik som det sto i brevet fra VB: Barna har det godt der de er, hos flinke fostermødre...

God helg :-)

Jeg har vondt av dere som venter og lengter etter tildeling, som har håpet på et visst antall måneder, og så får dere beskjed om at ventetiden bare øker. Det er psykisk tortur. Jeg synes dere er i deres fulle rett til å være kjempe-lei-dere nå!

Begge våre adopsjoner dro ut på samme måten, og det føltes veldig tungt. Det er store og sterke forventninger og forhåpninger som brister, og det er ingen spøk følelsesmessig. Jeg synes du skal la deg selv få lov til å føle skuffelsen fullt ut. Min erfaring er at hvis jeg tillater følelsene å være til stede hundre prosent, så letner de mye raskere etterpå. Og da blir humøret bedre igjen.

Og heldigvis - det blir barn til slutt. Det bare tar lengre tid enn man hadde håpet på. Hold ut!

Vi fikk også brev i går, tenkte det med en gang jeg så konvolutten, nå får vi det skriftlig, vi er på "overtid".

Håper det går bedre med deg i dag, vi har hatt det sånn alle sammen. Det beste med det, er at det går litt over igjen. Strikken trekker seg tilbake. Pass bare på deg selv, så ikke strikken ryker helt.

Oppmuntringsklem fra

Joda, vi har fått brev vi også. Og vi som ikke engang har begynt med hjemmebesøkene med barnevernet.....(men de første regningene til VB er betalt så da er vi vel inkludert ;o)))))

Jeg tar det som står i brevet med en klype salt. Mye kan skje på få måneder. Og VB sier jo selv at de ikke vet hvorfor det har kommet få tildelinger den siste tiden.

Jeg tror de har sendt brevet fordi mange som har ventet tildeling har henvendt seg til dem den siste tiden, for å roe ned litt.

Håper dere får tildeling som først forventet asgh, til tross for brev.

Selv var vi i Korea i februar (brrrr...) og hentet jenta vår i 2001, så vi håper neste gang blir sommerhalvåret.

Gjest filosofiske tanker

Og det blir fort mars for oss også dersom ventetiden blir 15 mnd. Jeg begynte å føle at vi nærmet oss tildeling nå, men innser at jeg bare må innstille meg på februar, mars... Kanskje jeg ikke blir fullt så utålmodig da når desember og julen kommer uten at vi har fått tildeling.

Men så går vi mot mørketid... og advent og jul og... nei nå graver jeg meg ned... Får tenke slik som det sto i brevet fra VB: Barna har det godt der de er, hos flinke fostermødre...

God helg :-)

......barna som tildeles er ikke eldre enn de var da tildelingstiden var 4 mnd.....

Så.....de er vel egentlig ikke født enda.....

Men de har det sikkert bra hos fostermor når de først har kommet ut til vår verden.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...