Gå til innhold

Hei! Nå var det blitt en liten stund siden;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt i mitt hjemmesideprosjekt, skjer det. Jeg har fått ett mystisk virus. Enden på det hele er at datamaskinen tydligvis lekker informasjon. Noe som da gjør at jeg ikke får vært så mye på nett hjemme. Ikke vet jeg om det er så farlig, men jeg tar ingen kjangser. Håper virklig noen (les BPS!) får ordnet opp i det snart. Om ikke får jeg bestille en eller annen type service på maskinen. Jeg kan jo ikke nå de siste månedene før tildeling ikke vært på nett. På jobben kan jeg jo heller ikke sitte på nett, det tar seg jo bare ikke ut, når de andre da måtte løpe beina av seg.

I går fikk vi brev fra VB. Tiden har gått endel opp i det siste, noe jeg faktisk har skjønt (er veldig lur), siden vi ikke har fått noen tildeling enda. Merklig nok, tar jeg dette nokså greit. Jeg har fått beskjed av VB at det er en liten stund igjen til at det er vår tur. November, MÅ jo være vår måned. Men uansett "vi rykker stadig fremmover i køen" ALLE sammen. Når den etterlengtende telefonen endelig kommer, tror jeg uansett kort eller lang ventetid, at man blir rimlig lettet og overasket.

Ønsker aller mer eller mindre kjente en riktig god helg.

P.s. Dette ble veldig selvsentrert, men det har litt lett for og bli det, når det er jeg som skriver;o)

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...